4 Mart 2008 Salı

Bahçelere geldi bahaaar,ama yeşil halı sermedi daha

Yeşil halı yok ama, sadece erik ağacı değil bütün ortanca ve şakayık ve filbahriler bile yaprak tomurcuklarını açtı.:(
Şu arka planda görünen yerlere saçılmış
pazar mallarını farkettiniz değilmi?
Efendim çocuklarım gidip o kumaşların üzerine yatıyormuş. Müşteriler de "ıııy" diyormuş.
( Yalnız genelde orada o tülcü yok.
Penyeler, havlu kumaşlar filan oluyor)
Aman aldıkları parçalar zaten hep yerlerde,
eve gidince yıkamak zorundasınız huu hanımlaaar??????


Çocuklarım deyince, oğlum geçen gün anlattı:
Yıllardır görmediğim bir ahbapla bir yerde karşılaşmış. Beni sormuş, "annen yine çalışıyor mu?" filan demiş.Bizimkinin verdiği cevap içimi ısıttı, sizinle de paylaşayım istedim.:)
"Yok artık çalışmıyor. Annemin mesleği annelik,ev hanımı denmesinden hiç hoşlanmaz. En zor iş olan anneliği yapıyor. Beni büyüttü, şimdi kabilesi var. Onlarla meşgul oluyor" demiş canım benim yaaa.
Bir de bana anlatırken sesinde hiç alay ya da kinaye yok, öyle sevgi dolu bir sesle anlatıyor ki eridim bittim ben. Ki normalde kedilerin çokluğundan şikayetçidir. O da alıştı demek.:))
Bugün de o okula giderken aynada kendimi anaam saçlarımın şekli bozulmuş görünce "aa oğlum söylesene saçlarını topla diye, ne korkunç olmuşum " dediim.
Baktı bana: " yooo çok güzelsin" dediiiiii.
Aşkım yaa, ben ölürüm senin içiiin.:)
Bak bunlarda bizim gibi anne oğul, şipşakçıya aile fotosu çektiriyorlar sanki. :)))

19 yorum:

Aymen dedi ki...

paticikler neredeyse ayda bir uğruyosun yahu bloguna olmazki :)resim öyle karanlık ki kaç pisi kaç pati kaç kuyruk belli olmuyor:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Şipşakçıya aile fotosu ha, çok güldüm ama çok güzel benzetme olmuş ablacım. Çokta güzel çıkmışlar, maşallah...

yass dedi ki...

yaws sımdı ben hangısıne masallah dıycegımı sasırdım ama.. ana ogula, annecıge, anne ogula:P herseye masallah:)

allahım banada boyle bı dolu kedı olan bı yer bulur musunnnnn

paticanlar dedi ki...

Aymen'e yazdığım cevabı tekrar yayınlıyorum çünkü ilkinde "hastamız diyeceğime hastanız" demişim.:((
------------
Aymenim hastamız vardı,elim varmadı günlerce buraya yazı yazmaya.:(
orda 4 kedi var,güneş pazar yerine vuruyor,kediler evin gölgesinde kalmış. resme tıkla da bak sendee.:))
ama sen görüp yorum yazdığında yazı daha tamamlanmamıştı..))


Mutlumcum Umutlumcum..:)
Ablan fotoşipşak oldu, kediler yüzünden fot.mak. ile yapışık yaşıyor.:))

Yass'cıım.
Hepimize de, hepimize de
ve amiiiiiiiiiin.:))

yass dedi ki...

patıcık teyzem baslık resmı cook guzel olmuss.. ama sen dıyosun kı yass senı kıskırtıyorum kalk gel kedılerı mıncıkla op kokla gıt..yapıcam az kaldı.. bu sıcan kuyrukluları yerım ben.. cok guzel oldu.. ara ara boyle degıstırmenız cok hos oluyor..

Haydins dedi ki...

cok tatli kedileriniz bayildim,yumus yumus sevesi geliyor insanin..Eve gideyim kendi kedimi seveyim en iyisi :))

paticanlar dedi ki...

yaa buraya uzun uzun cevap yazdım. blogger kendi yorumumu
bile yemiş.:(
şimdi kısadan yazayım:
Yass'cıım sabırsızlıkla bekliyorum.hemen gel mıncıkla bunları.:)

haydins:
hoşgeldiniz.teşekkür ederim ama bütüüün pisiler çok tatlı yahu.:) sizinkini benim yerime de mıncıklayın lütfen.:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok güzel diyologlarınız ,oğlun da ne güzel yetişmiş paticiğim...
okurken içim pırpır etti çok duygulandım...
ama alltaki ana oğul süper ,bayıldım onlara...

Boncukçu dedi ki...

Evet yaa Yass'a aynen katılıyorum, mıncıklanmak için bunlarr. Ya da şeytan diyo yavru kedi doldur eve :))

Ayşen dedi ki...

Yine müthiş bir poz yakalamışsın Sevgili Paticik Anne:)
O anne-oğulu ben mıncık mıncık yerimmm :)

renkler dedi ki...

Senin oğlanı çok merak ediyorum:) İyi bir evlat... Allah bozmasın:)

Bahar geldi, içime daha gelemedi ama... Aslında ne severim... Gelir yakında inşallah. Çok öpüyorum seni arkadaşım:)

paticanlar dedi ki...

Perilim köşküm.:)
Hepimizin bütün uğraşısı onların iyiliği dimi? :))
Bir yakınım dedi ki: şimdi böyle der, sonra öyle bir görür ki "topla o saçlarını " diyiverir. bugünlerin tadını doyasıya çıkar. seninken ööp" dedi. bende bunu çok iyi bir şekilde uyguluyorum.:)))
Allah'ım bozmasın, hanımına da tatlı dilli olsun, bize de inşallah.:))

Boncukcum..)
son kar yağdığında yeni yavrular yola koyuldu valla..nisan sonunda sizi de bekleriiz bizim bahçeye.:))

Ayşen hanımcım.:)
aslında daha ne pozlar var da, nazardan çok korkuyorum biliyorsunuz.:(

Renklerim..)
amiiin .Allah'ım cümlemizin evlatlarını iyi etsin inşallah.

ama hakikaten emeğimin karşılığını aldığıma inanıyorum.
Bizim tek derdimiz "insan" olmasıydı.
Çok şükür ayakları yere sağlam basan,kendi düşüncelerini çok güzel ifade edebilen,kendine ait kişiliği olan bir birey.
Bunun için uğraştım hep. Rabb'min desteği ve yardımı ile bunu başardığımızı görüyorum.

Buradaki bütün çevremden onunla ilgili her zaman çok güzel sözler duyarım, bu beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam.

sana yorumda yazmıştım ya hastamız var diye. gerek o baabaannesine, gerek o verdiğim linkteki mongol amcasına hiç yüksünmeden öyle güzel hizmetlerde bulundu ki, son günlerde bütün sülale oğluma hayran. Amaan nazar değmesin, Allah'ıma emanet olsun..:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Vay benim paşama bak bee.. annesini ne kadar mutlu etmiş. İşte bunlar böyle yapınca, bütün zorluklar, hayatın bütün dertleri bitiveriyor değil m? Demek bir de iltifat ediyor annesine. E hep elin kızlarına edecek değil a..:))

Elif Derviş dedi ki...

Geçmiş olsun, iyi mi şimdi hastanız?

paticanlar dedi ki...

İncegülüümm hem de nasıl mutlu oldum.. :)) Doğru diyorsun herşey unutuluyor küçük bir güzel anda..
Ama oğlum tatlı dillidir zaten yahu.

Elifim teşekkür ederim. Bir göğsü alındı birkaç güne kadar kemoterapi başlayacak. Hastamız eşimi büyüten teyzemiz. Biz ona da anne diyoruz. (Onun 15 sene çocuğu olmamış) Kendisinin de morali iyi.. Zaten sabır insanıdır.

palyanço dedi ki...

ne kadar da hos.. umarım gunu birinde benimde oglum bana cok guzelsin der :)) once bi anne desin de ;)

ev perisi;) dedi ki...

Bu oğlanlar anneye biraz düşkün mü oluyo ne?
Benim oğluşta aynı seriden...
muhabbetle ablası;)

paticanlar dedi ki...

Palyancom
zaten ben de onu diyorum.:)
o yıllar göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor.
biliyorum bu söz sana şimdi masal gibi geliyor. Bir gün "ablam demişti" dersin.:))
Not: benimki annnne,ba ba ,de de gibi klasik hecelemelerden sonra ilk olarak uzun süre bana "salihaaa, salihaa" diye seslenmişti. ama senin ismin benimki gibi kolay söylenmez.senin adında 4 harfli hece var çünkü.:))

Evperisiim.:)
hoşgeldin canım benim.:)
aah yok benimkinin hiç öyle tutkuyla bağımlılığı yoktur.küçükken de hiç bir zaman peşimizden ağlamadı, annanesi ve babaannesinde filan hiç bizi özlemeden kaldı. nasıl sinir olurdum o zamanlar "çocuk dediğin biraz arar, özler" diye yaa.:))
ama birbirimize bağlılığımız biraz değişik olsa da gayet dengeli ve sıkıdır çook şükür.:)
sevgilerimle..)

Elif Derviş dedi ki...

Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur tekrar :(