18 Şubat 2008 Pazartesi

Özlemişiz.:))



Kara gömüldüüüüük.:)
Bebelerim şaştı kaldı "bu neee?" diyor..P
Bu Boncuk.






Çok çok acıkıp habire mama yiyorlar,
afiyet olsun kuzucuklarıma.:))
Bunlar Gümüş, Tekin (kibarcık)
Duman, Çitlembik ve
arkaya doğru bakan
Julia'nın huysuz kız kardeşi Tekir.:))









Julia ise geçen sene de
kar görmüş ablaları olarak,
bana her zamanki gibi
"kucağınaaa,kucağınaaa"
diyor.:)






Boynubükük bey de bütün gün dışarıda
buncağızları yakalamaya çalıştı.
Umarım başaramamıştır.:(






Bu iki kara korsan ben
ve Çitlembik bey.:)
Ağaç ise mavi ladin.










Bu adam da bizim beye çok benziyor.:P
Ama ama ama, karşı kıyı nerde yahuu?
Biz ne zaman açık denize açıldık?
Yoksa beni yıllarca
burası bir körfez diye kandırdılar mııııı?:(
Ama ben orada doğup büyümüştüm hanii?

33 yorum:

Nenoni dedi ki...

Evet paticik karı özlemişiz yahu.ama haklı değilmiyim:HER YERDE KAR VAARR:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Fotoğraflar ve kara korsanlar süper :)

paticanlar dedi ki...

Sende bende haklıyız Nenociğim. her yerde kar vaaar ve çok özlemişiz ciddeeen.:))

mutlumcum teşekkürleeer. benim gibi güzel korsan az bulunur zatii.:P

Boncukçu dedi ki...

Ya, ne güzel isimler bulmuşunuz pisiciklere, çok da şirinler maşallah.

---OPTiO--- dedi ki...

julia ya hak vermemek elde degil :)))
kucagina kucagina :)) hihihi
canim ablam...

Adsız dedi ki...

Adamın sizin beye benziyor kısmına koptum :D ne yazdım ben yaw abi mi desem enişte mi desem sapıttım da ondan :DÖptüm

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

halıları da trafik yollu halı :)
siyah ve beyaz,pek hoş olmuş çok estetik...:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ay ben şimdi farketttim kutu içinde ki dünya şekerini....
nasılda tatlı ya....

paticanlar dedi ki...

optiom.
sen de buraya gel, yanıma yanımaaa.:))

Gelino,
ona kocacın enişte demiyor ki sen diyesiiiin.:)
o abi daha abi.
halbuki ben enişteyse enişte, yengeyse yenge neyse o kullanılsın severim. hiiiç devrimci değilimdir
yani.))

Köşküm Perilim:
o halıyı sorma; ilk önce oğlanın odasında yayıldı, sonra şu senin üstteki yorum hüzünbaz gelinin oğlunun odasında.
sonra benim mutfakta.:)
artık ardiyeye koydum kiiii,kar geldi kapının önü vııııııjt diye kayınca oraya atıverdik.:)))

aaah o sevimli kedim, aşkım birtanem bir de sağ olsaydı şimdi.:(
oooofffff.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ne şirinler yahu. Herkes bebelerini kara çıkarmış anlaşılan.:)) Demek adam senin beye benziyordu.. alemsin hatun sen ya.:))

paticanlar dedi ki...

BONCUKCUĞUM çok özür dilerim seni okumama rağmen cevap vermemişim.:(
İsimleri beğendiğine çok sevindim :) Ama hiçbiri ismini bilmiyor ki.. :) Annem, bitanem, gel pisicim vs.. dediğim için pek isim kullanmıyorum. Onları biz ayırt etmek için kullanıyoruz.

paticanlar dedi ki...

Fikciğim herkesin bebeleri kim yahu :) Hepsi benim bebe..
Heheheheh o adam benim kocaaaam =)
Sana bir sır vereyimmi? Geçen seneden kalmış böcekli fasulyeleri suya koydum şişirdim martılara veriyoruz :) Bizim sahile yanaşmayın.. Pıııısssssssss kokulu martılarımız var :D

yass dedi ki...

bızımkıyle bır kar topu oynadıkkı:) ben atıyorum kar topunu o gomuldugu yerden ustune zıplıyor.. bız ana ogul karı coook sevıyoruzzz:) ama dısardakı pısıcıklerımı allah koruyordur degıl mı patıcık teyzem?

bu arada bey e benzıo dıe elın adamının fotosunu cekmekde cok hos hani:P

Aymen dedi ki...

Kar mı kedi mi sevmek mi? Tiger karı seyrederken bile ürküyo. Bide dokunduğunu düşünemiyorum:) Pisicikler üşümesin :)

paticanlar dedi ki...

Yass'cııım ve Aymen'ciiiim::)
canlarım onlar hiç üşümüyor çünkü dışarıdakiler kışlık postlarına bürünüyorlar. yani derileri yağlanıyor kışın.
eeh uyku için; kapalı kapalı polarlarla, yün eski kazaklarımızla kaplı yuvaları da var.
kucağıma aldığım her sefer bakıyorum karınları bile sıcacık.:))
hem Rabb'im kışın onları nasıl ısıtıyor biliyormusunuz? :)
bir kaç yıldır tecrübe ile öğrendim. ne zaman kar geliyor,bunların içlerindeki ateş başlarına vuruyor. yani kızgınlık dönemlerine giriyorlar.
Allaaah bahçeyi görmeyin şu anda.Mahallede ne kadar erkek kedi varsa burada.
Evi otel gibi kullanan benim Roka'm bile,bir telaş giriyor acele acele yemek yiyor, hemen "aç kapıyı" diyor. dinlenmek bile yok yani.:)
Annane kedinin ateşi söndü, muhtemelen artık hamile.
Şu anda Julia azmış halde, biraz önce baktım. Artık beni filan görüp "kucağınaaa" filan demiyor.
Ben "bari biraz yemek ye,bırak kocaları" diyorum. o benden kaçıp erkek kedilerin önünde "mııııır" diye yuvarlanıyor.:)

Bakın burada son paragrafta da anlatmışım bu durumu.:))
Yani mart filan beklemiyorlar. kar, don, ne zaman olursa o zaman kızgınlık dönemine giriyorlar.:))

paticanlar dedi ki...

hem o hakikaten bizim adam yahuuu..
bakın fikrimin incegülüne yazdığım cevaba.:)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canımmm, hani blog dünyası bu ara bebelerini kara çıkarmış ya hep. Her yerde kar üstünde minicik, tatlı, tombik yavrular var. E senin de bebelerin bunlar ya. Koca kazık kadar oğlanı karda zıplatacak deelsin heralde.:))Aha da onu kastettiydim.:)) E anladık herhalde eniştemiz olduğunu da, adama adam demişin ona güldüm çok.:)))

palyanço dedi ki...

bitaneciimm :)) valla hani el remini caldım demiştin ya, iyi yapmissin demek icin geldim.. tam kendi sayfama dicektim, simdi dedim ben uzun zamandır bisi yazmadım, gelmez, gormez.. ben işimi garantiye alayım :))

bu arada resimler supper..karlar da oyle... ve maydanoz icin cok uzuldum :((

kedi dedi ki...

Donmuyormu bu garipler diyecektim ki cevabını almış oldum:)
Ve milyonuncu kez yazıyorum ki:
Kar görmeyeli yıllar oldu(bilirsin)

Foto bekleyen biri varmış dediler.Ben bilmem sana iletilmesini istediğim haber buydu,gerisine karışmam ehiiiiii

Adamın "enişdeme" benziyo benzetmene de hala gülüyorum ya,delisin ha!
Eniştem miydi gerçekten o yahu:?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yağmur teyzecim doğumgünüm için yazdığın mesaja teşekkürler. Annem resimleri bi türli halledemedi. Bende karlarda oynadım biraz hastalandım. Kediler çok şeker. Ellerinden öperim. Abiye selam söyle.

Oğuz

zehra dedi ki...

YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

paticanlar dedi ki...

Biyo delisi
evet enişten.:))
sen taşın o şehirden yahuu,karla oynayamayan çocuk eksik kalmış demektir.:(
bak o sabah kayınvalidem bile çıkıp karların üstüne yattııı.:)
sana da bu resmin orijinalini yollayacağımdır. aaz sonra.

Zehra
sizi görünce bugün benim de çoşasım geliyor artık.:)

paticanlar dedi ki...

Figciim ve minim yakışıklım Oğuz'um.
canım benim Allah'ım seni daha nice nice hayırlı yaşlara eriştirsin inşallah.
annen resimleri biran önce halletsin.:)
başüstüne, sıska kuru abine selamını iletirim. o kadar kuru ki sen yakında ona yetişirsin.:(

figciğim yahu bebeler konusunu ben salak anlamamışım ama
senin adamı anladığını anladım zaten yahuu.:( onun için hehehehe yazdım ve
Fatih kısaparmaktan öykünerek ("bu adam benim babam" şarkısı vardır ya, benimki o şarkıyı pek sever)
"bu adam benim kocaaaam" dedim ki,zaten resmi çekerken de ona o şarkıyı söylemiştim::)
ben seni buraya, martılara ne verdiğimi oku da gül diye çağırmıştım sadeceeee.:(

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yağmur teyzesi paşa çok güldü martı yemini okuyunca. Soruyor bana, "anne bizim de var mı böcüklü fasülyemiz, ben de vericem diye":))) Valla yetişir yakında bence de.. Sen kedileri, martıları besle daha, yavrucak minicik kalmış oralarda.:))

paticanlar dedi ki...

aaaaaaaaaaay bu seferde PALYANÇOMU atlamışıııım.
ya ben bu yorumları gördüğüm an cevap yazamıyorum ya benim oğlan yüzünden. yoksa okuyup çok seviniyorum tatlı sözlerinize.

palyancom canım kızım:
affet beni yahuu. o resmi hemde çok severek aldım zaten.:)
evet haklısın senin sayfana çok oldu onu yazdığım.ilk zamanlar baktım cevap yazmışmısın diye, artık bakmazdım görmezdim. kızmadığına sevindiim. çook tatlı bir resim.sen onu sayfana banner yap.:))

paticanlar dedi ki...

Figciğim yokmu geçen seneden kalıp gaz yapıcak fasulyen. böcüklü olmasa da oluuur..))
minim duymasın burayı :
bizim kuru içmesin günde bir paket sigara. yüreğime işliyor bunun acısı.:(
alır o zaman kilo.:((((

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

anneciğim merhaba; umarım herşey yolundadır. ya aşağıdaki yoruma cevabına üzüldüm hobi blogu kendini zorlama yazmışınya :( ben senin halini hatırını sormak için olsada gelirim gelmişkende ne yazdığın önemli değil okurum. eğer konuyla ilgili bişeyler yazmak istersem yazarım. ben bu yazılanları okuyunca keyif alıyorum bundan şüphen olmasın. kal sağlıcakla annem.

palyanço dedi ki...

canımın ici :) gordum yorumunu sen hic merak etme :)) hem banner olayı a aklıma yatmadı değil hani :) bakalım.. fırsat buldugum bi an yapıcam en kısa zamanda :))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ben yerim o kedişleri:))

renkler dedi ki...

Ben de özledim ama hasta hasta yatmaktan başka bişey yapamadım... Biraz enerji buldum da geldim bloğuna... Sizleri çok özledim.

paticanlar dedi ki...

Gökhan oğlum canımsın yaa. benim hakikaten 2.
daha doğrusu büyük oğlumsun.:))

Palyancooom. :) yap yap yap, onu banner yap.:)

Gökkuşağının rengi: hoşgeldiniz..) olmaaaaşş onlayı sadeje meeen yeyiiiim.
(olmaz onları sadece ben yerim yani:P)

Renklerim sana bizim keltepe yaramadı sanırım. Dilerim Rabb'imden bir an önce şifa bulursun canım yaa.:(

yass dedi ki...

patıcık teyzemmm hadı ama kar kalktıı :P yenı bısıler..cıceklı boceklı..julıam falan beklıyoruzzz:P

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Pşşşt.. benim bebelere baktın mı sultanım.:) Bir de tembel mi oldun ne. Çıksene ortaaaya...:)