14 Mart 2008 Cuma

Bizim kediler eşim hakkında ne düşünüyorlarmış, bir bakalım :)

Bizim pisiler eşime karşı nasıl bir tavır sergiliyorlarsa onu dile getirmeye çalıştım. :)
-Şu anda olanı olmayanı- hepsinin durumu bu şekilde idi.
(onunla hiç ilgilenmeyenleri yazıya sonradan ekledim.)
Huysuz cadı Maydanoz derdi ki....
"Ayol o benim kocam!
Bir de kumam var evde (bu ben oluyordum)
kendini "yürüyen yemek ağacı" zannediyor.
Ama olsun ben onu da çok severim.
Hem kuma gemisi bile yürür de
elti gemisi yürümezmiş." :))





Maydanoz'un oğlan bebeler:
Aaaay biz ona resmeeen aşığııız.
Ölürüz onun için.
O bizim 2. annemiiiz.




Dediğim dedik Lulu diyor ki:
Aay ay o çok tatlı okşuyor beni,
bayılıyoruuuum.







Romantik Julia diyor ki:
Hiih çok yakışıklı,
kedi olsa aşık olurdum ben ona.







Saf avcım Zıpzıp diyordu ki....:
Bazen sesi çok gür çıkıyor ama,
biliyorum o da benim yeşil gözlerime hasta.










Büyümeyen çocuk Boynubükük:Lüzumsuz bir adam!
Annem sevmiş bir kere, biz de katlanıyoruz işte.

Karakter sahibi Roka: O da kim? hatırlamıyorum??
Bir aşinalığım var gibi de ama????





Melek Wiky derdi ki:
Ooooy benim oyun arkadaşım, bütün dünyaaam,
een sevdiklerimden ve hep annemin yanında
gördüğüme göre de kardeşiiiim.





İhtiyar Annane kedi diyor ki:
Pencerenin önünde bir-iki hapşırdım, öksürdüm diye hemen coz coz iğneler yaptın bana. Verdiğin gayretle bak kızların içinde ilk önce ben evlendim. Bu sene yavruları annenin bahçeye değil sizin burada doğuracağım sanırım. Haberin var değil mi?




Kapris böcüğü Tekirhanım diyor ki:
Benim kadar hızlı pati sallayan tek yaratık!

(Bu Julia ve Zıpzıp'ın hala kendine el sürdürmeyen kardeşidir)




Bütün baba kediler:
Sen bize aşı yapamadığın için bahçede pek istemiyorsun.
Hem kocamanız, bir tanemiz 3 yavru kedinin yediği kadar yiyoruz diye kızıyorsun. Ama annemiz bize tavuğun arkasında bir de kuru mama veriyor. Oooooohh işte. :))







Melül Peter diyor ki:
(Bu kediyi nasıl baktıysam kız zannetmiş, gözlerini kocamaan açıp hayretle baktığı için de adını Heidi koymuştum. Oğlan olduğu anlaşılınca oldu adı Peter)

Beni "uyutmayı" reddettiğin için teşekkür ederim babacığım.
Ancak böyle uyuyabilsem de yaşıyorum ben.
Hatta Maydanoz teyzemin minik kızını kovalamaya bile başladım.:))
Not: uzuuun uzun yazdım bunu, sonra vazgeçtim......



----------------------------------------------------------
EKLEME: (Maydanoz'un tek kızını unutmuşum)
Nazlı Çıtçıthanım diyorki:
Amanın üşüttüğüm zaman bana yaptığı iğneler çok yakıcıydı.
Onun için sesini duyunca saklanıyorum hemeen.
Gündüz o yokken, eve girip biraz keyif yapayım istiyorum. O zaman da pis Peter beni rahat bırakmıyor. :(



Bunlar da Duman,Boncuk, Biyonik. Bunlar eşime sadece kafa okşatıyorlar. Başka yakınlıkları yok ona karşı. Hadi hatırları kalmasın istedim.:)
Biyonik kız Peter'in kardeşi, çook cazgır olduğu için ona bu adı koydum. :)))))) Sanırım artık o da hamile.

32 yorum:

Adsız dedi ki...

bana bi kedi lazım dükkanda bir iki farenin varlığını hissediyorum nereden bulacam :)

yass dedi ki...

ehuha maydonoz cadısına bak helee ehuha sıpa demekkı ınmıyo hıc kucaktan:)

pasaklı julıamın romantık oldugunu bılmıyodum :) ben cok sevıyorum onu yahuu ..kendımle mı ozdeslestırdım nee

zıpzıp masalllaaahhh

rokaya bayıldım wallahı ehuha aynı benım gıbı unutkan :P

ıhtıyar annane bı de dıyo kı " ozelımız kalmadı kardesım rahat rahat bısı de yapamıyoruz" :P

teyzosum sen yazmamıssın ama ben peterı cok merak ettım rahatsızlıgı neydı de uyutulma fıkrıne kapıldınız?

paticanlar dedi ki...

Palpebra hoşgeldniz.:) kedi bulmak kolayda , havada uçanlar haricindekilere avcılığa meraklı kedi zor..))

Yass'cıııım.Ooy o çok romantiktir.Tam Kerime Nadir romanlarının genç hanımı..))

Sen sorma ona ihtiyar annane değil,doyum.suz annane yazacaktım, hepten ters anlaşılacak diye yazmadım. Ne sevilmeye doyar, ne yemeğe. aman aman öyle yemekte yemez, yeterki ilgi çeksin.:)))

Peter'ciğim fip canım benim.Kuru olanından ama, bu yüzden nefes alma problemi var.Oturarak uyuyor. Hastalığın çok çok ağır dönemini atlattı.Ondan aldığımız öyle derin dersler var ki,yazamadım işte....

paticanlar dedi ki...

Hee Peter Lulu'nun oğlu.
Alt yazıda ana oğul şipşak pozları vardı ya,o kedi. benim ilk yayınladığım sandalet kemiren, çiçeğe tırmanan yavruların olduğu videoda hiç başını kaldırmadan mama yiyen yavru yani.:))
Ayrıca bannerdaki oynayanlar da Julia'nın geçen seneki yavruları..:)

Adsız dedi ki...

Aynı maydonoz gibi bir kedi de bizde var. Daha doğrusu bir kaç evin kedisi:)İstediğinde girer, dinlenir, beğenirse verdiğimizi yer ve gider. Ama eğer eşim evdeyse ve kanapede uzanarak televizyon izlediğinde hemen onun üstüne uzanır ve mırıl mırıl mutluluk içinde kalır. Tabi bu durumda ben de kuma oluyorum ama idare ediyor işte:))))

fatma

Boncukçu dedi ki...

Bi de kediler sevildiklerini anlamaz der kediden anlamayanlar. Buyrun...
Bu arada hepsi muhteşem ama tabii ki ben peter a vuruldum :)

paticanlar dedi ki...

Fatma hanımcım,biz kumalar çaresiz katlanacağızdır bu duruma.:) :P :P Boynubükük' te onu hiçe sayıyor. Kendini benim sahibim ilan eden bir tavrı var eşime karşı..:))sizin o kedi de kız mı acaba?
kızların erkeklere,oğlanların hanımlara daha yakın ilgisi var. ama bizdeki Maydanoz'un oğlanları istisna durum. onlar çok düşkün eşime..:))

Boncukcuum,hem de nasıl anlıyorlar , değil mi? :)) Bilmeyen diyor işte öyle lafları.
Peter'e niye vuruldun? Melül melül olduğu için mi?
Sen tam yorum yazarken ben alta 2 resim ve yazı ekliyormuşum.:) Onları farkettin mi?

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

:) anneciğim merhaba, yukarıdaki resim gezer terliklerinin reklamına benzemiş :) bu resmi gezer e gönder reklamlarında kullansınlar huzur verir gibi paylaşılamaz gibi sloganlar eklerler :) kal sağlıcakla canım annem

Aymen dedi ki...

Kediler cennetine hoşgeldiniz:) oh oh hepsininde keyfi yerinde mayışmışlar. Alttan ikinci resme gerçekten bayıldım değişik bir çalışma olmuş:)

kedi dedi ki...

Demek biyonik en cazgırları ha!
Ben bunu unutmam yalnız ;P

paticanlar dedi ki...

Gökhan,sen hakikaten benim oğlumsun.:)))
Bizde bu resmi başlığa koyduğumuz zaman aynı şeyi düşündük ve geçen hafta yolladık resmi.Biz "gezer herkese hitab eder yazdık resmin adına..) Bir de sandaletli çok sevimli video vardı,yazının birine koymuştum aylar önce.Onun da linkini yolladım ama youtube kapandı yine biliyorsun.
Gerçi Gezer'den de hala birses çıkmadı yalnız.:(

Aymen'im.:) sen hiç belgesel seyretmiyormusun yahu?.:))
Burası belgesel kedi blogu.Daha önce ben
kedi cenini fotosu bile koymuştum.
Hem merak etme sen,o resim onu yakaladığı an sadece.Ben bahçede erik ağacının,baharın filan resimlerini çekerken (annane kedi zaten kızgınlık dönemindeydi) Beyaz oğlan onu yakaladı, ben resmi çekip eve girdim.Başbaşa bıraktım çifti, mahremiyetlerine karışmadım daha fazla yani..:)
Bu yazıyı da artık bu bloguda tamamen bırakacğım için yazdım. Bundan sonraki yazım veda olacak.
O beğendiğin resim büyük olarak daha güzel.
Gerçi resimleri öyle eliyorum ki, güzel resimlerini koymamaya çalışıyorum.
şaka filan değil,çok nazar değdi çünkü daha önce.
o bannera filan koyduğum güzel ve büyük pozlar artık olmayan kedilere ait.Buna özellikle dikkat ediyorum.:(

Biyo cadısı:)
aman unutma ama intikamın acı olmasın lütfen. acı banaaa.
zaten oğlanın telefonundan sana onun bir videosunu çekip göndereceğim.sesini duy diye.:))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ben reklamcıyımda sen benden de reklamcıymışın annem slogan müthiş valla :) gezer herkese hitap eder akılları varsa kullanırlar güzel bir reklam olur onlar için :)

Haydins dedi ki...

cok guzel yazmissiniz..ne gusel birsey bu kadar kediyle yasamak booyle..
Benim oglumda esimle pek anlasamiyor ben nereye oglusum oraya evin icinde :)

paticanlar dedi ki...

Gökhan oğlum
teşekkür ederiiim.:) ama ben seni inşaat sektöründe sanıyordum. ne kadar ilgili bir anneymişim yahu.:)

Haydins:
Bizimki bahçeli ev olduğu için, onların çoğu bahçede yaşıyor.
evde olan şimdi Lulu,Boynubükük,Peter.
Bir de Roka sadece yatmaya gelirdi o da bugünlerde kız peşinde malum.:)
Erkek kediler hanımlara yakın oluyor. onun için eşinizle pek anlaşamıyorlar.
Bakın Boynubükük (o kısırlaştırıldı) ve Roka ne diyordu yazıda.:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hehe kediciklere ve de enişte hakkındaki düşüncelere bayıldım yani. Seni kumaaa.. rahat bırak bakiim sen aşıkları.:)))

Aymen dedi ki...

aa bu blogudamı bırakıyosun neden yahu?

Mutluveumutlu dedi ki...

Kandilin mübarek olsun ablacım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kandilin mübarek olsun....
ve sana madalya takmak istiyorum kediciklerinin çoğu bahçede yaşasa bile hepsi bir can bunların ,yemeleri, suları,sevgileri....
gerçek bir kedicisin sen ,iyiki varsın,böyle kumaya can kurban ...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sultanım nerede yazacaksın bundan kelli. Biz de oraya gelelim. Olmaz ki onu bırak bunu bırak. Bizi bırakma bari.:((

Kandilin mübarek olsun. Öperim o güzel yanaklarından.

Adsız dedi ki...

Kuması olduğum kedi evet:) kız! Zaten o yüzden kumayız:) Bana yüz vermesede evin annesinin ben olduğumu biliyor ve yemek konusunda bana müracaat ediyor.
Herşeye rağmen ben kedileri çok ama çoookk seviyorum.
Kandiliniz mübarek olsun.
Fatma

Ayşen dedi ki...

Tam da yavrucuklara bayıldım diye neler yazacaktım ki üzüldüm :(
Bırakmak.. son yazı... veda... neden?
gerçekten üzüldüm :(
Ben de blogla sürekli ilgilenemiyorum ama arada bir şeyler yolluyorum. Sen de öyle yapsan olmaz mı canımcım?

paticanlar dedi ki...

İncegülüm,
ama artık Maydanoz sağ değil biliyorsun.:(
yoksa rahat bırakmaktan başka çarem yoktu.:)
canımsın,ama artık hiç bir yerde yazmıyacağım. msn ve mail adreslerimiz var ya, seni bırakmam inşallah. Minimin büyümesini bana mail atıp hep rapor edeceen.:)

Aymen'im
internet bende fena bağımlılık yaptı,çok şeyden alıkoyuyor.Bu yüzden....
Mutlumcum ve Perilim ve Fik.ciğim, sizlerinde kandiliniz mübarek olsun.:)
Perilim çok teşekkür ederim ama bu sözler beni cidden utandırıyor. o kadar övgüyü hakedecek bir şey yapmıyorum.eşimin mesleği sayesinde biraz faydam dokunuyor işte.

Fatma hanımcım, haklısınız tabi yaa. benim soru komik olmuş.
ama ne akıllılar dimi? yemeği kim verecek onu da biliyor.:))
sizinde kandiliniz mübarek olsun.

Ayşen hanımcım yok artık yapamıyacağım.Hem internet bağımlılığından kurtulmak istiyorum. Hem de bir yığın şey işte.
Mesela ben bugün son yazıyı yazacaktım, hem kandil kutlayacaktım.
ama en alttaki 3 kedili resimdeki ortadaki kedi Boncukum'un başına birşey gelmiş..(
Şu anda arka ayaklarını kullanamıyor,sürekli yatıyor.
Hiç birşey yemedi, ben sıvı ile besliyorum.üzüntüm had safhada.

Ben artık, bunları yazdıkça başlarına bir şey geliyor diye bir kanaat oluştu epeydir. Bırakma sebeplerimden biri de bu.
Tamam böyle olay çok yaşadık,Allah'ın izni ile iyileşir ama çok üzülüyorum doğal olarak.:(

renkler dedi ki...

Allah iyiliğini versin, güldürdün beni:) Bayılıyorum senin kediciklerine. Bende bir tanecik bile yok. Eşimden bi izin kopartsam! Ah!

Adsız dedi ki...

Sevgili paticikler,
Kedilerin başına gelenler üzücü:( Hele bir hayvanı beslemeyen bu üzüntüyü anlayamaz. Ama hayatın gerçeği de bu!; yaşadıkları müddetçe hastalanmalrı,sakatlanmaları ve ölmeleri aslında hayatı bir kez dahasorgulatıyor ve hatırlatıyor, bence. Benim kızımın ölümünde yüreğim o kadar çok acımış ve günlerce ağlamıştım ki...
Ama yine de onlar çok güzel:) Bu günlerde yeni bir kedi özellikle de yavru evlat edinmeyi çok ama çok istiyorum. Beni kuma gören kızımızın gebe olma ihtimali bence yüksek:) O yavrulardan biri neden olmasın diye içimden geçirmiyor değilim de. Hayırlısı:)

Siz tamamen bırakmayın burayı, lütfen! Ara sıra da olsa o güzel şeyleri görmek haber almak, insana ruh esinliği veriyor.
Sevgiler,
Fatma

paticanlar dedi ki...

Renklerim,
senden biz bebek bekliyoruz ilk etapta.:))

Fatma hanım,aah Fatma hanım.
Ne güzel bir şey "ruh esinliği" vermek,teşekkür ederim bu zarif sözleriniz için. Bunları okuyunca bırakma kararımdan dolayı suçluluk duygusuna kapılıyorum. Ama sizden çok özür dileyerek söylüyorum ki, kararım kesin.Ve sebepleri çok.:((

Profilde mail adresim var.Bana mail atın lütfen. Adresinizi bileyim yeni bebeler doğduğunda filan ben size özel haberler veririm inşallah.
ve evet alın onun bebesini,sizde bana ondan haberler yazarsınız.:))

Adsız dedi ki...

merhaba pticik hayranları ben sızın aranıza katılalı az oldu ama ilgiyle takipteyim aslında bütün paticiklerin ve bahsedılen yakısıklınında halasıyım.gercı mırnavların bazıları(babalarına)ki kendisi ağabeyim olur hayin iğneci deselsrde ben bu ailenın tümünü cooooooooook seviyorum.umarım kedi dostlarını da mahzun bırakmazlar.dimi yengecuğum yapma yahu gitme mırnav dolu günler herkese

paticanlar dedi ki...

tatlım beniiiiim.
Hepsi dedi ki "bizde halamızı çoooook seviyoruuz".
gel o korkanlara da anlat "benim abim çok tatlıdır,iyidir" diye.:)

Evet sen net alemine geç girdin, tam da ben giderken.:(
söyle bizim oğlana sana bir blog açsın, sen orada senin 3 Tatilini anlat tatlı tatlı.:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Cicim zaman nasıl da akıp geçiyor böyle. Mailimde bir sorun var. Düzelsin hediyeni göndereceğim. Nice nice yıllara sultanım. Doğum günün kutlu, bütün ömrün mutlu olsun. Rabbim ailenle ve kediciklerinle sağlıklı ve uzuuun bir ömür nasip etsin. Seni seviyorum.

paticanlar dedi ki...

Canım benim çok tatlısın yaaa.Unutmadın demek.:)
Bir sene ne zaman geçti değilmi?
Bütün güzel dileklerine teşekkür edyor ve Rabbimin de bütün o güzelliklerden sana da kat kat nasib etmesini diliyorum.
Blogların hassas hatunu, bende seni seviyorum.:)

demguzar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
paticanlar dedi ki...

kedicik ben bu yorumu yeni gördüm.allah allah niye mailime haber gelmedi ki? evet bol kedili hayat devam ediyor.:)))
aburcuburu kim yiyor peki? ben yiyorum mesela..)))

demguzar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.