30 Ocak 2008 Çarşamba

Google aramaları

(Koyu olan yazılar google'a yazılan sorular.Karşılarındakiler benim cevaplar)
kedi nerededir onun resmi : Google'dan değil camdan dışarı bakmalı :P
güzel kediler : Tam yerine geldin :))
köpeğinin başkasının elinden yemek yemesin : Bence de.. :)
maydonoz korumak : Yaramı ne deşiyooon? biz doğurganlığını kontrol ve koruma altına alalım istemiştik :(
lülü baci : He vallaa.
lulu bebek : Ohooo.. yakında torun torba sahibi olacak.. hangi bebek ?
küçük lulu fotoları : Malesef o zaman tanışmıyorduk kendisiyle.. mevcut değil :)
köşenin delisi: Linklerime bakınız.
köşenin delisi elif: aa bu direk bizzat Elif'imi arıyor.Linklere bak diyoz sana.
msn utanma işaretlerı : İşte bu imiş: :$
kedim hapşırıyor : Çok yaşasın emi? Biz de görelim hep beraber.:)
kedilerin cinsi, ve resmi olan kısa yazı : Ben çok ballandırıyorum ama idare edin artık :P
kediler ozgurluk : Kim alabilmiş ki ellerinden? peheeyyy...
kediler nasıl kaybolur : Ben de merak ediyorum. Boynuna bi kamera takıp izleyeceğim 24 saat
kediler güzel : Biz başka bişey mi deduk ?
paticikler : .blogspot.com :P evet tam üstüne bastın, burası. :)
yaman saliha :Yaman benek demek istedin herhalde, aramızda değil artık :(
yaklaşmayın deli raporu var resmi : Yakında mahallede ilan edilicem zaten.. kendi fotomu koyarım olur mu?
yağmur ve kedi fotoğrafları : Islanmalarına kıyamaam ki, nasıl resim çekeyim.. :(
tilkinin dönüp : Heh bizde öyle deyip döndük wordpressden.
siyah kedi izmir : İzmir'de Ruhsar'ımız var , o da beyaz.. :)
saliha ejder : Alev püskürtmesekte çenemiz yeter :P
rüyamda yılan doğurup tuvalete düştü : Hayra yormalı herşeyi..
rokanın resimleri : Kedi Roka mı? ot roka mı?
rokam : Nereden geliyo bu iyelik samimiyeti?? o beniiiimmm! :P
roka görüntüsü : boy boy var.. dolaşmak lazım bloğu Bir tanesi hemen altta..:)
resim üstüne kedi patisi : Hemen bi poz çekeriz .
popo yarası : Bunla dalga geçemedim.. Allahım şifa versin.
pencere maskotları : Benim bütün kedileeer. :))
kedi patisi resmi : Yakında bu çalışmayı yapmayı düşünüyoruz... Bizi izlemeye devam edin anacım.. baaaayy :P
devekuşu yumurtası ve örümcekler : evet devekuşu yumurtası örümceği ve ağını uzak tutarmış.. Bana da ısmarlasanaa :)
dejavu : Bu kelimeden gelinmesin diye vuuuuuuu diye uzatmıştık ama.. tutmamış :)
cepheden hikayeler : Burası kedi cephesi, aradığın bu muydu?
bir küçük mucize : onların hepsi mucize :)
benim kedim nerede : Bizim envanterde değil. :))
benim bir kedim var yumuk yumuk : Benim tam bin kedim var, yumuk yumuk
adapazarinda tok evler : diğer 80 ildeki aç evleri arasan da sevaba girsen :(
emziren hayvanlarla yazı : emziren Lulu ve Maydonozla makalelerimiz mevcut.. :)
kedi nezle ilacı : nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman
ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın
ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil(şaka haa, denemedim böyle bir şey)
kedi hamağı : kucakta keyiften hamak aramıyo keratalar..
kara kedi : uğursuzluk palavrasına inanma!
izmitte boncukcular : bütün boncuklu tabanca satanlara ölüüüüüüüüüüüüüüm! Çifte kırmayla kovalıcam :P
hamster yavrulari : Kedilerim pek sever kanımca, nihaohaho
happy çerkez : Happy Gürcü versek? (bu ben oluyorum)
hamile kediden niye akıntı gelir : Niyazi Gül'e sormalı (dedi oğlum, bu kim? dedim. Ata Demirer'miş.:P)
hamile kadının karnı nee zaman büyür : Bebecik büyümeye başladığı zaman :)
google giriş sayfasını uzattım geri nasıl çekerim : Nası uzattınsa öyle Google'a sormakta akıllıca çözüm.. Takdir ettim... Dedi yine oğlum.:)
gaziantepte hayvanat bahçesi varmış : Öyle dedi Aymenim..
en tatlı ve en güzel kediler : Tam yerine geldiniz efenim.. Buyrun..
çok çok çok çok : ne ne ne ne ?
annane resmi : Seni mi kırıcaz.. Koyarız bi boy fotosunu :)
(bak torunu Boynubükük'le koklaşırken. Oturan kedi bütün kedilerimin annanesidir.)

13 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok güldüm ablacım ya, insanların nereden akıllarına geliyor böle aramalar yapmak bide anlasam :)

yass dedi ki...

ehuhhhh ben annamadım sımddık:P daha oncede gormustumde soramamıstım utanıp sımdı sorayım. patıcık teyzem bunlar ne? yanı sızın sayfaya gelenlerın nasıl googledan aratıpda geldıklerı mı? eger boyleyse bunu nasıl goruyoruz cok eglencelı bısı :)

paticanlar dedi ki...

Mutlumcuum hoşgeldiiiin::) özlemişim seni, utandırdın beni::(
bende çok tuhaf buluyorum bu arama cümlelerini gerçekten yaaa..:)

paticanlar dedi ki...

Yass'cım canikom, bir yerlere üye oluyon öyle öğreniyon.:)hem bunda utanıcak ne var yahu? aşkolsun:(

realist.gen.tr diye bir yere ücretsiz üye oldum.
benimki linklerin altında sarı yeşil bir kutucuk gibi bir şey var ya. kaç kişi aktif onu gösteriyor. heh işte o.
işte o şekle tıkla google'a ne yazmışta gelmişler sende görürsün benimkileri.

ama daha kaliteli olanları var.
biyonikkedinin sayfasında eeeen altt bir görüntüye tıkla. bir haftalık deneme üyesi ol. dünya haritasınını üzerinden geleni gösteriyor.:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ee valla çok garip bu insanlar ,aratmalara bak...çık çık,neyse sayelerinde güldük azıcık....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ossun yine de edepli arkadaşlar bunlar. Komikler. Sayelerinde eğleniyoruz işte. Şu kedisini kaybeden arkadaşa bi yardımcı olalım bacım. Yazıktır yahu.:)

paticanlar dedi ki...

Perilim haklısın vallahi, sayelerinde neşeleniyoruz.:)


İncegülüm,onu bulamazsak veririz bizden bir bebe ona. üzülmesiiiin.:)
ve yoook edepli olmayanı da var valla, bak şu yazımın alt bölümünde anlattığım pis bir herifin yaptığına.:(

http://paticikler.blogspot.com/2007/12/inaat-bitti.html

Ayşen dedi ki...

Paticiklerin Sevgili Annesi,
Akşam akşam bu yazınla güldürdün ya beni çoook sağolasın:)
Ziyaretimize gelip merak etmişsin. Yavrularımdan biri biraz rahatsız olduğu için benim de tadım kaçtı. O en iştahlı, en sevilmeye meraklı tombul kuzum keyifsiz yatıp kalınca...
Gerçi vet.leri kaç kere bu önemli bir şey değil dedi ama ben yine de çok üzüldüm neyse burada çok uzun yazmayayım. Sen çok iyi anlarsın ne hissettiğimi.
Hepinize sevgilerle...

Boncukçu dedi ki...

:D
Ne güzel güne böyle başlamak.
Bu arada Sevgili Ayşen'i ben de merak etmişrtim, sayende haber almış oldum.

paticanlar dedi ki...

Ayşen hanımcım rica ederiiim.:)
ama kendi sayfanızı da yenilemediğiniz için çok merak etmiştim.
tabi ki anlarım, hem de nasıl.:(çok geçmiş olsun tatlışıma.
en alt resimdeki annane kedim hastaydı benim de.nasıl nezle, hapşırık,hep yatıyordu kaç gündür.pencerede çok güzel sıcacık polarlar, yünlerle kapalı yuvasında baktım. 3 öğün orada besledim.
coz coz antibiyotik iğneler yaptı ona babası.
çok şükür artık kalktı dolaşıyor, yemeğe geliyor diğerlerinin yanına. nasıl sevindim bir bilsen.:)

Boncukcum:)
güzel bulduğuna sevindim cidden. evet ses çıkmayınca ve açıklayıcı bilgi olmayınca merak ediyoruz hepimiiiz.

Aymen dedi ki...

Paticikler bende ara sıra google dan ulaşımlara bakarım bloguma, gerçekten çok komik aratmalar var:) bir gün bende bunu yayımlamayı düşünüyordum:)

Ayşen dedi ki...

Şekerim senin yavrucuğa da çok geçmiş olsun. Benim Cano'munki farklı 2 aydır uğraşıyoruz. Nasıl olmuşsa mantar olmuş (diğerlerinde aman maşallah bir şey yok). Kaşırken acaip şekilde kanlar içinde kalıyordu benim de içim çok fena oluyordu. Şimdi başlıklı kız oldu kaşıyamıyor da biraz rahatladık ama hala keyifsiz.
Not: Benim için dua et nolur aklımı biraz başıma toplayayım diye:)) çünkü bizim sokakta bir yavru gördüm aklım nasıl onda kaldı bilsen, oğlum onu da alırsam evi terkedip anneme taşınmakla tehdit ediyor beni...
Off elimizde olsa da tüm yardıma muhtaç canlara el uzatabilsek...

paticanlar dedi ki...

Aymenciğim o zamanı sabırsızlıkla bekliyorum :)



Ayşen hanımcım cano'ya geçmiş olsun. Aman inşallah diğerlerine geçmez.
Ahh bu oğlanların tehtidleri.. :(
Ona desen ki bu soğukta yavrucak yaşayamazsa.. sen ne güzel bak sevaba girersin..
Ah ne güzel olurdu o dediğini yapabilseydik. Hepsi Rabbime emanet.