19 Ağustos 2007 Pazar

YAMAN BENEK BEY

( Bu yazının asıl tarihi: 20 Nisan 2007)

İlk önce güzel bir pozumuzu koyalım.

sonra hikaye başlasıııın::)


ah bu ne bir bilseniz.:)Efendim ben sabah kedilerin tavuğunu kaynattım. soğusun da vereyim hepsine diye bir kaba aldım.

o zamana kadar pc başına geldim.Lulu hanım mutfaktan çalıp yavrusuna getirmiş,halı üstünde tavuk yediriyor.

Kendine almamış. Onun yemesini seyrediyor
Kızsam kaç yazar. İlk önce resim çektim.
Zaten halı kirlenmiş.:(

sonra onları kapalı balkona götürüp halıyı sil sil sil.

işin ne kızım siiil!

Ondan sonra da benim koltuğum da keyifff.
yav bu koltuklar size yassssag!!:(
Ah hani şurada yavru kedinin hala kendi tuvalet yapamadığını söylemiştim geçen cuma.Ondan sonraki gün Lulu gelip gelip maaw diyor.Bir şey söylemeye çalışıyor.
Kızım ne var, mama,su,süt hepsi burada? Dışarı mı çıkacaksın,yok. Meğer dermiş ki bana "oğlum artık kendi tuvaletini yapacak. onu çıkaralım."
Bir gün daha geçti.:(
Sen tut velet,koltuğun üstüne çık. Gazetenin üzerine bir güzel işemeye başla.
Yani gazetelerin hafta sonu tuğla gibi kalın ve çok olmasına şükrettiiiim.
Gerçi Yavuz Don.at üstüne işenmesinden ne kadar memnun kaldı bilemem.
Bana kalsa öbür gazete de Be.kir Çoş.kun'un üstüne filan yapmasını tercih ederdim. Yok Yavuz'un 9. cumhura halaaa bitmeyen hayranlığına sinir olurum ama, kendisi de aaynı dayıma benzer.Bu yüzden yani...:)

Ben yavruyu kaptığım gibi Maydanoz hanımın tuvaletine koşturdum tabii.Öğrendi hemen koşuyor eşeleniyor yerleşiyor tüçücük totosu ile bayılırsınız.Yine burada yavruların doğduğu yazıda Lulu'nun evdeki tuvaleti bir türlü kabul edemediğini de yazmıştım.
O yüzden yavru tuvalete gittiğinde neler oluyor diye endişelendi bir kaç gün.Onu uzak tuttum, engel olmaması için.
Sonra nihayet perşembe günü yavrusunun yanına o tuvalete Lulu'da girdi.
Hahaha yani o yavrusundan öğrendi tuvaleti kullanmayı. Ama ben memnun oldum mu? Hayıııırr.
Ya zaten Roka,Maydanoz filan derken o kum 15 gün zor dayanıyordu.Bana yeni bir masraf daha çıkar bu durum da.Onun için yaniiii.:(
Patiyle kalın.:)

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

27 yorum
———————–
Kubi$ dedi ki…
tipleree bak yaa.. sevümlüüü şeyler..
annemi de senin kıvama getirmek için bir tavsiyen var mı? o da senin gibi kedileri sevsin, tüylerine falan bişi demesin kii ben de alayımm daa :)öperim
20/4/07 22:12
ben dedim ki…
Kubişim o da bir gün sokakta annesi olmayan 10 günlük bir yavru kediyi çocukların elinden kurtarsın. Benim Maydanoz’la başladığım gibi.:)
Maydanoz’u sadece besledim ben. öyle sevgi şefkat yoğuuuuun vermedim baştan. Bilmiyordum bakmayı çünkü.
O yüzden Maydanoz bize bile çok güvenmez.
maalesef.:(
mesela geçen hafta çoğunu kuduz aşısı yaptık.Daha ona yapamadık.Ona herşey en zor çünkü.
Bunları niye anlattım. Bende başta annenden beterdim kısaca.
21/4/07 11:27
KUGUU dedi ki…
Ama yerim ben bunu yaaaaaaaa. Cok guzel bu minik. Annesinin ona tavuk yedirip seyretmesine de vuruldum yanliz. Cok guzel cok.
22/4/07 10:14
fikriminincegülü dedi ki…
oy ne şeker bunlar ya.. işte lulu hanım bizi bir kez daha şaşırtmadı.. çünkü o tam bir anne.. eskilerin, yemez yedirir, giymez giydirir, dediği cinsten. yalnız yağmurumcum halıları iyi sil bak çocuk yemek yiycek onun üstünde.:)
paticiklerini sevsinler o tatlışların.:)
dün gece bakıcaktım bunlara da, banyodan sonra kendimi koltuğa atmışım, artık nasıl sızdıysam uyandığımda yatağımdaydım..
22/4/07 12:41
ben dedim ki…
kuğucum,buna ev bulalıııım.:)Çok tatlı değilmiii?
22/4/07 16:08
ben dedim ki…
İncegülüm yaa,ben temizliği onlar için yapıyoruuum zateen.Lulu anne kraliçe,kraliçe.
.onun elektrik süpürgesinde yatması bana senin mini’nin ev terketmesini hatırlattı..)
22/4/07 16:11
Boncukçu dedi ki…
Bir canın büyümesini izlemek ne muhteşem bir şey değil mi? Üstelik kedi gibi hızlı büyüyenlerde Umarım o sevimli bıcırığa sevgi dolu bir yuva bulunur.
26/4/07 07:55
Anonymous dedi ki…
o supurgeyi ben de bir yerlerden hatirliyorum resmi gorunce kedinizden cok onunla ilgilendim
ben de bulsam ( tamam salon susu olarak kullanmam ama ) mutlaka alirim
yeniden buralarda olmaniza sevindim
saygilar catlakmisir
26/4/07 09:28
sedencik dedi ki…
ne güzel bir yazı ve ne muhteşem resimler…kaç gün olmuş yazalıda ben daha yeni gördüm şu halıda tavuk yemeleriyle…ana oğul koltukta yatmalarına bayıldımmm…
güvende olduklarının bilincindeler…ne güzel :))
benim yerimede öpün onları ama ufaklığı burnundan…
huzurunuzun,mutluluğunuzun daim olması dileğiyle…sevgiyle…
27/4/07 00:18
ben dedim ki…
Boncukcu’m… hoşgeldin.:)
hemnasıl zevkli,güya bahçeye alıştıracaktık yavruyu.ama seyretmek daha tatlı geliyor.
27/4/07 13:50
ben dedim ki…
Çatlakmısır hoşgeldiniz.
öbürü tamir olunca ,yollayım bunu size.:P
siz öbür sayfamda,alternatif doğumgünü kutlaması yorumunuza verdiğim cevabı okudunuz mu? merak ediyorum.:(
27/4/07 13:53
ben dedim ki…
Seden hanımcım,bende sizi merak etmiştim işin doğrusu.
duanız ne güzel amiiin.
hep edin çünkü oğlum artık mızıklanıyor ,bu kadar çok kediye.:(
27/4/07 13:55
Anonymous dedi ki…
mesaj alinmistir varsa farkli oneriler seve seve degerlendirilir
saygilar catlakmisir
28/4/07 16:21
ben dedim ki…
tatlı çatlakmısır.:)
benim alternatif bir önerim yok.:)
Peygamberim söylemiş ne yapmamız gerektiğini,ben daha öte ne söyleyebilirim ki,ne haddime:
“Çocuklarınız,Peygamber’inize,
Ehl-i Beyt’ine ve Kuran okumaya muhabbet gibi üç hasletle terbiye ediniz.”
(Hadis-i Şerif- Camiü’s- Sagir)
sevgilerimle.:)
28/4/07 18:26
fikriminincegülü dedi ki…
yağmur teyzecim ben hitklife çok üzüldüm. çok sevmiştim ama bu minik kediyide sevdim. teşekkür ederim.
mini
28/4/07 20:37
Anonymous dedi ki…
hedef zaten bu saliha hanim
paylasma nedenim amaca goturen yontemler gelistirebilmek
saygilar catlakmisir
29/4/07 10:30
Hüzünbaz dedi ki…
Yeni bebikler nerde ? Resim isteris biz oğlumla
8/5/07 15:30
Bekir L. Yildirim dedi ki…
Ah ah Saliha Hanim siz ne guzel resimler cekiyorsunuz! Benimkilerden biri kucagimda biri ikis de yazicinin uzerinde yerlerin alms vaziyetteler . Bu “burjuva” kedilerin gorurlerse beni begenmezler diye korkuyorum. Bem onlara “dunyanin en sansl kedilerisiniz; benden iyisi bulunmaz” diye uyturdum
Umid ederim asayis berkemaldir sanal alemin bu kosesinde. Su deli insanlar firsat verselerburalarda zaman harcamak cok daha zevkli, duygusal olrak doyurucu suphesiz.
Siz ve sizinkile Allah’a emanet olunuz.
Ha rapor vereyim madem geldim: Sokakta yarali buldugum isimsiz yavrucak lmanya yolcsu. Kor ve sagir olan da Almanya’dan ev bekliyor ama ondan ayrilmak zr olcak gibi. Digerleri ayni. Belki daha guze resimler yakinda
Aklima ne geldi s anda bilyormusunuz: Biz bir grup hayvanseve olra ortak bir site kurmayi dusunsek? Bircoklari var ama bir yigin problem var. Sadece bir fikir. Calisilmis degil.
10/5/07 20:15
ben dedim ki…
Minicim sana cevap vermek için çok geç kaldım.Özür dilerim.:( Bu kediyi anneni razı et sana vereyim.:)
11/5/07 17:13
ben dedim ki…
Bekir Bey tabi ki çok şanslılar.:) Onları çok seven bir babaları var ki,kediler baba bilmez normalde biliyorsunuz. Her şey annenin omuzlarındadır. Sizinkiler bu yüzden 2 kere şanslı.:)
Kör olan pisicik madem ki o ortama ayak uydurdu,yeniden bir değişiklik yaşamasın bence,yollamasanız Onu.Tabi siz bilirsiniz,ben karışmak maksatlı söylemedim.
Ve bizim burada hiiiç asayiş berkemal değil,maalesef..Maydanoz’un 3 yavrusu oldu,tozu dumana kattı.
Hadiseleri yeni bir postta anlatacağım inş.
Yeni resimleri bekliyorum.
Site konusu olabilir tabi,konuşmalı bu konuda.
Sizlerde Allah’a emanet olun.
13/5/07 00:24
ben dedim ki…
Hüzünbaz .:) siz
gelin burada sevin diyeceğim ama,diyemiyorum.
Gelin ama yaklaşmayın.:( Maydanoz paralar.
13/5/07 00:25
fikriminincegülü dedi ki…
Tamam ikna ederim kediyide çok sevdim . Teşkürederim yamur teyzecim kediyinerden alıcam annesinden ayrılırsa üzülmezmi
Mini..
15/5/07 20:57
deli mine dedi ki…
oyyy çok şirin bu annem senin koltuktaki hallerine bayıldım cidden. ama balkonda lulu çok kötü bakiyor.. çekme kardeşim çekmee der gibi bekir co.kunu severim bn neyse öperim annem
baş baş
16/5/07 17:17
ben dedim ki…
Deli mi nem:) Lulu başkasını çekersem kızar,hep onu çekeyim ister:)
ben sevmem o adamı başörtü düşmanı olduğu için.:(
17/5/07 13:25
ben dedim ki…
Mini’cim.2 aylık olunca yavrular annelerinde ayrılır zaten.
annesinin yeni yavruları olacak.
17/5/07 13:26
Ece dedi ki…
Çok güzeller:)
Allah sizden razı olsun..
hepsine öpücükler..
17/5/07 15:10
ben dedim ki…
Ece,hoşgeldiniz ve amin teşekkür ederim.:)
18/5/07 10:09