19 Ağustos 2007 Pazar

Tilkinin dönüp geleceği....


Döndük, başka boyuttan açılan ayna kapıdan geçerek. :P
Benim sadece elim geçti,yazmak için bir tek elim lazım doğal olarak. :)

Eşime dedim ki "Paticikleri taşıdığım wordpress kapatılmış."
O da " aa kedileri onunla niye taşıyorsun? Ben sana kutu alalım demiştim" dediiii.
"hahah çok komik, ben de bunu yazmazsam görürsün" dedim ve yazdım.:))
Eeee "Ben bilmem,kocam bilir"
Bu atasözü de! bu sayfaya yakışır, çünkü o bir veteriner.:)

Not: Not: Not:
Maydanoz pazar günü üç tane doğurdu. :)
2. Not:
En kısa zamanda yorumları da yükleyeceğim. :)
3. Not:
Buradan taşınıp sadece adresi gösterdiğim günler,meğer anonim yorumlara kapalı bırakmışım.Özür dilerim.

8 yorum:

Nenoni dedi ki...

merhaba damlacığa baktım sonra paticiklere geri döndüm.Birde yazı yazmaya üşenirim demişsin,bak bir sürü bloğun oldu:)

sad-ece dedi ki...

Ay bu maydonoz hakikaten çapkın:)))
Bu kaçıncı koca oldu ayol!
Yavruları görmek için sabırsızlanıyorum..

öptüm..

Elif Derviş dedi ki...

hah burdaymış pisiler

paticanlar dedi ki...

Nenonicim...evet oğlumu iyi sinir ediyoruuum::))

Ece'cim... bu koca sayısı özel bir yazı konusu oluuur.:)


Elifciiim::) miyaaav.:)))

ama benim kafa durmuş hakikaten. ben buraya cevap yazdım sanıyorum.:(

endiseliperi dedi ki...

ah çok güldüm eşinize. iyi yapmışsınız yazmakla:P yaa maydonoz çok doğum yapıyor gerçekten de. bu kadar sık doğum yapması sağlığına zararlı değil mi? bir veterinere sormak lazım:)

sevgiler.

paticanlar dedi ki...

pericim,:)
zaten senede 2 sefer yazın doğururlarmış ki kışa kadar bebeler büyüsün.
hepsi 2.kez kızgınlık dönemi geçirdi.
(Ve bunu da yavruları daha çok küçükken geçirdikleri için,kısırlaştırsak emziremeyecekler)
Lulu -2,5 aylıkken ölen tek yavrusu Yaman benek- 10 günlükken gitti evlendi.
şimdi 3 yavrusu var, tam 3 aylık oldular.
Ama Julia'nınkiler:)tutmadı,ikinci seferi yani.:) o da henüz 1 yaşında olduğu için sanırım.:)
Allah'ın izni ile ilkbahara kadar rahatız diyeceğim.:)
ama Maydanoz'u zaten kesin kısırlaştıracağız. uyumsuz vahşi cadı. Kendisini insan zannediyor,kedi olduğunu sadece evleneceği zaman hatırlıyor ama adamcağızlara ne işkenceler yapıyor bir görseniz. Hem şarkı söyleyip çağırıyor,hem de yüzlerini tırmık içinde bırakıyor.
Genelde dışarıda yaşayanların bir yumurtalığı alınırmış,kızgınlık yaşasın ama hamile kalmasın diye.

Ee tabi adamcağizlerime de hanım lazım.:)

ama Maydanoz'u tamamen kısırlaştırcağız.:)

aay, pek erotik belgesel yorum cevabı oldu bu.:)

endiseliperi dedi ki...

hah haa çok hoşsunuz saliha hanım:) çok güzel yazmışsınız, bir bir benim anlayabileceğim gibi, teşekkür ederim:)
sevgiler.

paticanlar dedi ki...

Pericim,Hay Allah utandım ben şimdi.:(
siz zor anlayan biri değilsiniz ki kesinlikle.
ben biraz detaylı anlatıcıyım
ama..(

bir de 2 sefer yazın doğururlar demişim.İlkbaharda doğururlar diye düzelteyim ben bunu.
Ama Maydanoz ben yeniden evleneceğim dedikçe biz "hayır" dedik.O "evet" dedi.
Sonunda, acı çekiyor diye dayanamadık,serbest bıraktık.Onu biz geciktirdik biraz. Kabahatliyiz yani.:(