19 Ağustos 2007 Pazar

Rokam (ona da maşallah)

( Bu resmin asıl tarihi: 8 Temmuz 2007)
(resimde Roka eşimin kucağında uyuyor)

Çok gergin geçen bir haftanın son günü; problemler çözüldü. Rahatladım ve tuğla kalınlığındaki pazar gazetesi keyfime koltukta uzanıp başladım. Normalde bunu hep kahvaltı sonrası sandalye üzerinde yapardım. Benim uzanmamı fırsat bilen Roka bey, koştu geldi. Üstüme yatarak kafasını bütün ağırlığı ile çeneme dayadı. Başladı o dünyada en sevdiğim ses mutlu kedi gııır,mııırına. :)

Allah'ım ne etmeli, ben bu anın resim fırsatını kaçıramam da. Kımıldayamam ki. Oğlum odasına kapanmış, seslensem çenem hareket eder, bu da kalkar. Telefonum elimin altında değil ki çaldırayım.
Aay ay neyse oğlum çıktı mutfağa gitti. :)
Hemen fısıltı ile:
"Annneem, gel gel"
"Efendim"
"Gel bizim resmimizi çek lütfen."
Ve çok şükür poz kaçmaz, resim çekilir.:) Amaa buraya konamaaz, diğeri gibi. Bu resimler hep Roka ile oluyor nedense.:)
Herşeyden öte başım açık. :P
Bıraktım gazeteleri tabii. Hiç öğle uykusunu sevmem. Çünkü bir daha kendime gelemem. Ama o gün Roka'cım ile sıcacık, tatlı yarı uyur yarı uaynık 2-3 saat geçirdik. Yarı uyur diyorum, çünkü o sesi sürekli duydum. Gııır mııır.:)
( en öndeki Roka,ortada Boynubükük, sondaki Y.B.)
EDİT:kuyruğunun nereden itibaren hissiz olduğu belli bu resimde.

Bu anı bir-iki ay öncesinden. Çok şükür ki geçirdiği kazanın
rahatsızlık veren arazları kalmamıştır artık. Sadece kuyruğunun vücuduna yakın 3 parmaklık kısmını kaldırabiliyor , gerisi felçli. Başlangıçta bu tuvalette sorun yaratıyordu. O bölümü kesmeyi düşünüyorduk. Ama o da kalmadığı için, görüntüsünü çirkinleştirmeyeceğiz güzelimin. Artık büyüyen Roka bey kız peşine düştüğünden seyrek uğrar oldu malikanemize.:(-Biraz uzak- karşı apartmanın bahçesinden çıkmaz oldu. Günde bir kere akşam yemeğe gelir. Çok sevildiğini bilmemin şımarıklığı ile içeri dalar,yemeğini yer. (Çünkü illa biraz geç gelir, diğerleri yemiştir tavuklarını) ...................

Diye yazdım, taslağa attım bu yazıyı geçen hafta.Sonra ne mi oldu?

Roka'cım geri dönüp, gıııır mıııır yine benden ayrılmaz olduuu... :)
bu da benim kediler için tavuk pişirme tencerem.:)



Çok sonra ek:

Roka'nın durumunu bir kaç ay önce şurada biraz anlatmışım. 2 blogum konu itibari ile bayağı karışmış birbirine. Konu bütünlüğü açısından biraz daha düzenleyip, buraya da alıyorum:

Roka kedim bir kaza geçirmiş sanırım. Bir gece yemeğe gelmeyince bahçenin arka tarafının ışığını yakarak onu aradım. Kameriyedeki masanın altına dip köşeye çekilmiş: "Gel annem" dedim. Beni görmekten dolayı yüzünde oluşan mutluluğu hala gözlerimin önünde.

Ama çok yavaş hareket ediyor, ben oraya giremiyorum. İkimizinde gayretlerin sonucunda uzanıp gelebildiği noktadan aldım bunu. İsabet ki sadece ön patilerinden tutmuşum. Arka taraf çok belirgin bir yara yok ama çamur içinde. Hemen eve getirdim, kocaman bir kutuyu naylonla kaplayıp içine yatırdık. Çamurlarını temizlemekle uğraşıp ona acı çektirmedik, ağrı kesisi iğne yaptık o gece sadece. Hiç gözü yemek filan görmeden uykuya daldı.

Ne olduğunu da tam anlayamadık ama bir kaç gün arka patilerine basamadı. Hep kutuda yattı. Darbeyi esas beline yemiş.
Çişini tutamıyor,kakasını yapamıyor. İğnelerden sonra bayağı ayağa kaktı. Kakasını yapmak için ille dışarı çıkmak istiyor.
Bir kaç tane yer kazıp uğraşıyor filan. Ama tek başına çıkaramıyorum. Artık çok yavaş hareket ettiği için arabalardan kaçamaz diye başında bekliyorum.
Evde de artık kutu istemiyor. Bir köşeye kalın battaniye koydum. Üstüne yatırıyorum.
O hali ile kucağımda uyumak istiyor. Kalın bir şeye sarıp alıyorum ne yapayım?
Evet beni kimse artık tanıyamıyor.
Manyak huylu titiz karı nereye gitti, nelere katlanıyor diye deli muamalesi yapıyorlar. :P
Ama demin kızdım artık. O ki kedilerin en akıllısı idi, defalarca "koltuk yok" dedim.
Çıkmış, çişi damlamış kızmama çok üzüldü, bende üzüldüm. Şimdi kucak istedi, gidip onu biraz kucağımda yatıracağım.
Sonra onu kapalı balkonda battaniyesinde bırakıp, kursa gideceğim.

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

11 yorum

Ece dedi ki…
Saliha ablacığım,
resimler görünmüyor:(
8/7/07 19:34


2. on 02 Aug 2007 at 12:42 pm2 paticikler
Köşenin Delisi dedi ki…
Evet ben de göremedim…
8/7/07 20:34


3. on 02 Aug 2007 at 12:43 pm3 paticikler
Evet ben de göremedim :((((
Ama oğlum oturduğu için ben ancak yarın onları klasörlerden bulup tekrar küçültüüp tekrar yükleyeceğim :)))
8/7/07 23:44


4. on 02 Aug 2007 at 12:43 pm4 paticikler
uyku ilacı etkisi yapıyorlar…
benim ,korsim yakın muhabbetten hoşlanmaz…
ama feriş kızım…tepemde gezer…
bazen yorgun gelirim,elim kolum kalkmaz…biraz uzanıp iki sayfa bişey okumak isterken feriş , tam boynuma gelir yatar…mır mır …
sonrası uyku :))
öpüyorum rokayı…ve iyiki ihtiyaç kalmamış kuyruk op.na…sevgiyle…
9/7/07 02:07


5. on 02 Aug 2007 at 12:44 pm5 paticikler
Seden Hanımcım,evet kimisi çok yakın muhabbeti kısa seviyor.amaRoka küçükken bir de patisi ile yanak okşardı.:)
9/7/07 13:45


6. on 02 Aug 2007 at 12:44 pm6 paticikler
resimleri merak ettim doorusu
kazamı? geçmiş olsun yaa iileştiğini okuyunca bi nebzede olsa üzüntüm geçti dünde izmitte bana çarptılar Qutlet üst geçidinde “bknz. bloğum”
10/7/07 01:42


7. on 02 Aug 2007 at 12:44 pm7 paticikler
Oben’cim,işte resimler.:) sana da çok geçmiş olsun.:(
üzüldüm,Allah korumuş neyse ki
10/7/07 16:43


8. on 02 Aug 2007 at 12:54 pm8 paticikler
Boncukçu dedi ki…
Ben de Sedencik’e katılıyorum kesinlikle uyku ilacı gibiler. Minnoş hanım lütfedip de akşm kucağıma gelirse nasıl uykum geliyor. Ve strese karşı da en etkili şey eve geldiğinizde kucağınıza zıplayan kedi
10/7/07 17:13


9. on 02 Aug 2007 at 12:54 pm9 paticikler
Boncukcum..) o zaman kedilere ev ararken yeni sloganım:
uyku problemi olanlar, çözüm için kedi sahibi olunuz.:)
11/7/07 17:49


10. on 02 Aug 2007 at 12:55 pm10 paticikler
Ece dedi ki…
Hah, resimler de gelmiş:)
Ben zaten Roka nın Kuran-ı Kerim li pozuna bitmiştim vakti zamanında..
Bir de kedilerin, mırıltılarının, ya rahim, ya rahim ! şeklinde aslında bir tür zikir olduğunu da okumuştum:)
***
Kız peşine düşen Roka bey,
evlensen bile anneni ihmal etme tamam mı:)
Kız bulunur sana, ama bu kadar güzel bir tencerede, nefis tavuklar pişiren anneyi dünya üzerinde bulman çok zor oğluşum..
öperim hepinizi, muck!
11/7/07 22:16


11. on 02 Aug 2007 at 12:56 pm11 paticikler
Ece’cim seni duymuş.:) Geldi, başını başıma sürttü. şimdi masanın altına posteki gibi yayılmış uyuyor.:)
12/7/07 00:28