19 Ağustos 2007 Pazar

ORTAK BÜYÜTTÜĞÜMÜZ YETİM



(bu yazının asıl tarihi:26 Kasım 2006)
(Bir süredir niye yazamadığımı öbür tarafta anlattım)
Herkes resim istiyor,ben de bugün bu sıcacık resmi koyayım dedim.Benim sevgili Lulum'la beraber büyüttük onu.(Photoshop programım da sorun olmasaydı,kesip çimenlere ışınlıyacaktım onları ama maalesef halının üstünde kaldılar)
Benim kızım öyle anaç ki hala yakaladığı yerde yalar bütün bebeleri.

Maydanoz kızımsa bütün küçüklere hırlar cadı.Aşkım veterinerim bu durumu Maydanozun genç kız,Lulu'nun ise anne olmasına bağlıyor ama ben katılmıyorum.

Mesela Küçük anne 2,5 aydan sonra yavrularından ayrıldı, şimdi yaklaşana patisini patlatıyor.Hele ki yemeğine yanaşsın sıkıysa.(olsun; onu da öyle seviyoruz)

Lulu ise kenara çekilir,bütün küçükler yesin diye bekler.Alt yazıdaki Kuran'a bakan meraklı yeni yetimi bile hemen yaladı.(Bu anne kedilerin temizleme ve bakım hareketidir)
Bir sonraki yazım ,aşağıdaki silinen yazının tekrar versiyonu olacak.Resim benzebilir karıştırmayın diye haber vereyim istedim.

Patiyle kalın.:P

2 yorum:

paticikler dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticikler dedi ki...

12 Yorum -

ebrutunc dedi ki…

Biri bebis biriside anne olunca ortaya çok güzel bir görüntü çıkıyor açıkçası… Çevredeki kedi, köpek vs hayvanları gözlemlediğimde bunu çok net bir sekilde görebiliyorum. Senin resimde bunun en canlı kanıtı olsa gerek güzelcim. Pisi pisilerle mutlu ve bol oyun dolu günler:)
26/11/06 22:48

yagmur damlasi dedi ki…
teşekkür ederim,dedim ya gelebilirsin… :)))))
27/11/06 15:54

Anonymous dedi ki…
Ayyy kıyamam ne kadar şefkatliler ne kadar güzel anlatmışsın.yeşiller içinde de güzel olurdu gerçekten
diğer yazıyı da bekliyorum heyecanla söyleyeyim.
27/11/06 17:30

yagmur damlasi dedi ki…
Çilekciğim.. Teşekkür ederim canım… Ben düştüm diyorum öbür tarafta
27/11/06 18:18

metin-thePoor dedi ki…
Saliha Hanım,
Geçmiş olsun. Lütfen bu kadar dikkatsiz olmayın.
Canım çok sıkkın. Olan bitenden haberiniz var değil mi? Bugün kedilerinizi severken bana da bir bardak çay ikram eder misiniz gelsem?
Peri Hanım’ı da sanırım yanlış anlamışsınız. Çok şekerdir o, öyle sizi üzecek birşey yapmaz asla.
28/11/06 10:24


yagmur damlasi dedi ki…
Metin Bey,ne demek buyurun başım gözüm üstüne,meşhur kurabiyelerimi de yaparım yanına.hep size bir şey yazarken şu son ufaklık elimde oluyor ve zor yazıyorum.:)
Ve teşekkür ederim bundan sonra daha dikkatli olmaya kararlıyım inş.
Evet son olanları biliyorum ve üzüldüm çok. 2 kendini bilmez ve aydın sanan örümcek kafa!
Ama şu 450 bin euro işi çok b.ktan!
Peri hanımı ben de gerçekten çok seviyorum.
28/11/06 13:10


metin-thePoor dedi ki…
Teşekkür ederim Saliha Hanım. İkramınız içimi ısıttı bu karanlık, kötü günlerde.
28/11/06 18:51

vecihe dedi ki…
Ha ha hapşuu:))Bu patiyle kalma işi bana iyi gelmedi:)BEN NE ZAMAN SEVEBİLECEĞİM PATİSİ OLAN DÖRT AYAKLI CANAVARLARDAN:))I ıhh yaş 27 iş bitmiş:)))Kendimi şanslı görüyorum kih kih kimse duymasın pembiş nanaklardan öptüm
28/11/06 20:01

yagmur damlasi dedi ki…
Vecihe hayatım,kocanı razı edemedim,son ufaklığı size götürme konusunda.:(((((((((
28/11/06 20:42

candan dedi ki…
aaa! çaylar yapılmış bize haber eden yok!
kız LULU! kalk bana bi çay vir. kimseden hayır yok baksana bizim gelin hapşuruyo numaradan, neymiş alerjisi varmış! :))
yirim ben onları be! uyyy içime sokasım geldi..
22/5/07 15:32

yagmur damlasi dedi ki…
amaniin.çay içecek tee burayımı buldun?:) ben sana kurabiyenin yanında da veriridim.
Lulu ağır akşama sabaha doğuracak.zor kalkar biraz.:)
24/5/07 11:56

gelinooo :Pp dedi ki…
:)))
26/5/07 19:08