19 Ağustos 2007 Pazar

Ne güzel, ne güzel.:)

( Bu yazının asıl tarihi: 12 Haziran 2007)

Resim: Medine, Peygamber efendimiz(s.a.v) in Ravza-ı mutahharası
Bunu paylaşmadan edemedim. Benim burada linklerimde Kubiş kızım var ya. Onun annesi,teyzesi,dedesi filan umreye gittiler yeni. Teyzesinin blogu var( ve evinde Vuu adlı bir siyam kedisi var) "Biz gidiyoruz" diye yazmış. Bende oraya şu yorumları bırakmıştım.
"Hayırlısı ile dönün ve inşallah beni de dualarınızda unutmamış olun.:)"
bu da döndüklerinde:
"hoşgeldiniiz.:)"
Bana yazdığı cevap beni mestetti. Hepinizle paylaşayım bunu dedim. Tek kelime ile bayıldım. Buyurun okuyun.:)
"Paticikler:Ya orda kedı gordukce sen aklımıza geldın hatta bi kac kedıyede selam ve dua bıraktım bunlarıda sonra anlatırım ALLAH razı olsun .aaaa ıkı kere yazmıssınız salıha hanım hosbulduk tekrardan"

Teşekkür ederim Sema hanıımcıım.:)

2 yorum:

paticikler dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticikler dedi ki...

13 Yorum
———————————————-
Kubi$ dedi ki…
gördüm o yorumları.. teyzemin çektiği fotoğrafların arasında bir kaç kedi resmine de rastladım hatta.. ama ordaki kediler çok zayıf, çok çelimsizlermiş..
sen gidersin inşallah da,beslersin onları :))
13/6/07 09:59
paticikler dedi ki…
Kubişim,onlar sıcaktan öyledir.:) Hem manevi rızıkla da besleniyor onlar. benimkiler kıskanır onlarııı::)
13/6/07 10:43
Ece dedi ki…
Allah bize de nasip etsin inşallah..
Çok istiyorum Umre ye gitmeyi..
sevgilerimle..
13/6/07 17:47
sedencik dedi ki…
sizin oralardan geçerken aklımdaydınız Saliha hanımcım… sayfamda cevapladım sizi…
öpüyorum yamanbeneği…bir an önce iyileşicektir inşallah…sevgiyle…
14/6/07 17:27
—OPTiO— dedi ki…
insallah bizde gideriz bi gün…
ne güzel yazmis sema teyzem ….
yagmur ablam , biliyomusun sema teyze bloguna yaziiy biraktigi zaman ben gec gördüm..o kadar dua istedim…ama göremedi :)) kubisim saolsun ..haber vermis optiom icin dua diye :))) hehehhe :))) bende nasiplendim yani :)))
hepinizi cok ama cok seviyorum ben yaaaa
14/6/07 19:39
paticiklerdedi ki…
seden hanımcım.okudum,cevabınız çok hoşuma gitti..)
Yaman benek dün iyiydi,oyuncağı ile oynadı biraz hatta. ama bugün yine.:(
14/6/07 22:10
paticikler dedi ki…
Optim yaa,
hem nasıl bayıldım.kedi görünce beni hatırlamalarına. çünkü bende geç görmüş,onlar gittikten sonra yorum yazmıştım.:)
14/6/07 22:11
—OPTiO— dedi ki…
yaa sansliyiz ikimizde yagmur ablamm :)) hemde cokk
kocaman öptümmm
19/6/07 18:37
Ece dedi ki…
Saliha abla,
Nasılsınız, YAMAN BENEK nasıl?
Ben adresimi değiştirdim..
http://cenazem.blogspot.com/
sevgiler..
22/6/07 17:04
paticikler dedi ki…
Ecem sanırım gidiyor.Rabbim bilir de, bu gece.:(
22/6/07 19:03
paticikler dedi ki…
Ecem…gitti…
şimdi bahçenin, oturmayı en sevdiği yerinde yatıyor….
22/6/07 22:01
—OPTiO— dedi ki…
cok üzüldüm yagmur ablam :(( ama en sevdigi yerde uyuyo :(( offf…cansumun kedisini gördün müü..o da öldü
22/6/07 23:05
paticikler dedi ki…
Optiim.sen deyince gidip baktım cansu’ya.kaç gündür nete girememiştim ben.
senin yeni sayfana ben yorum yazamadım. bulamadım yani.:(
23/6/07 13:48