19 Ağustos 2007 Pazar

NASIL ÖLDÜ?

(Bu yazının asıl tarihi:17 Aralık 2006)
Bahçede bulduk,daha sıcacıkken,köpeğin ağlama sesine bakıp.
Ağzından kan gelmişti sadece,başka görünen yerinde bir şey yoktu.
Eşim yan taraftaki kötü komşunun hiç bağlı olmayan süs köpeğini bağlı görünce,
"acaba zehir mi koydular,o yemesin diye bağladılarmı ki" diyerek otopsi yaptı bebeğime.
Yok ben bakmadım. Ama midesinde bizde yediği yemek varmış. Kötü bir şey yokmuş.
Galiba dalağı patlamış. Ordan hareketle,tekmeyle öldüğünü tahmin ettik.
Kim yaptı bilmiyorum.
Daha önce yazın,yan köpek bir yavrumu öldürmüştü.:((
Ama o yavru da çok dik başlıydı. "Kesin kaçmamış,kafa tutmuştur. Eh o da köpek sonuçta, oda kendi yaradılışı icabı davranacak doğal olarak "demiştik. Mahvolmuştuk ama,belirtmeme gerek var mı?
Şimdi de bir şey demiyorum. Başlıktaki yazıyı hep değiştiriyorum ya. Şimdi koyduğuma da bir bakın isterseniz. O kişi kimse bilmiyorum-tahminlerimiz var tabi,ama gören yok- onun için de gelecek o hesap günü.

1 nisan 2006 da doğan ilk bebeklerimden...
Köpeğimiz bile ağladı,acı acı inledi.

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

22 Yorum -
Anonymous dedi ki…
başın sağolsun.

17/12/06 18:21
sedencik dedi ki…
çok üzüldüm…başınız sağolsun…çok acıdır biliyorum…
17/12/06 21:51
şule dedi ki…
ben de çok üzüldüm neden öldü hasta mıydı acaba? başınız sağolsun..
17/12/06 23:28
vecihe dedi ki…
Ah ne diyeyim be ablacığım.Hayvan sahibi olmak hem güzel hem kötü kimi zaman böyle acı da verebiliyorlar.Üzülme
18/12/06 14:04
yagmur damlasi dedi ki…
Çileğim sağol canım benim.
18/12/06 16:35
yagmur damlasi dedi ki…
Sedencik.Evet hep hayvan bakan biri olarak,biliyorsunuzdur.
Birde birisinin öldürdüğünü bilmek.:(
neyse bu yazıyı genişletip yine burada onu anlatacağım inş.
18/12/06 16:36
yagmur damlasi dedi ki…
Şule’cim hoşgeldiniz.ve teşekkür ederim.
Yok daha bir yaşında bile değildi ve hasta değildi.
Seden hanıma dediğim gibi yine burada anlatacağım inş.
18/12/06 16:38
yagmur damlasi dedi ki…
Vecihe’m alışmaya çalışıyorum:(
18/12/06 16:38
Anonymous dedi ki…
Canım yaa, gerçekten içim sızladı.. Başın saolsun..
18/12/06 16:59
Anonymous dedi ki…
Dışarısı tehlike dolu kedicikler için, en tehlikelisi de insanlar
Gerçekten üzüldüm.
18/12/06 17:55
yagmur damlasi dedi ki…
Cadı prensesim sağol .:((( Çok fenayım hala.
19/12/06 13:53
yagmur damlasi dedi ki…
Boncukcum evet ama hepsini eve almama da imkan yokki.:((
Acımı paylaştığın için çok teşekkür ederim.sevgilerimle.
19/12/06 13:54
Anonymous dedi ki…
Başınız sağolsun saliha hanım, çok üzüldüm.
20/12/06 10:18
yagmur damlasi dedi ki…
Peri Hanım,teşekkür ederim.
20/12/06 13:04
sedencik dedi ki…
bu çok çok üzüntü verici…nelerle karşılaşıyoruz…bir kısmını yazıp bir kısmını yazmadan beynime kazıyıp geçiyorum…kelimenin tam anlamıyla sadist insanlar ve bu insanların yetiştirdiği çocuklar var…yan yana gelmek bile istemeyeceğiniz varlıklar bunlar ,insan suretindeler sadece…tekrar başınız sağolsun…diğer canlar zarar görmesin inşallah…sevgiyle…
20/12/06 16:36
Anonymous dedi ki…
Ahh ahh ne diyeyim, hayvanları sevmeyen insanları hiç sevemez bence.
20/12/06 17:18
yagmur damlasi dedi ki…
seden hanım ve çilekli pastam.
sağolun .amin.
diğer canlarım zarar görmesin inşallah. benimde dileğim bu.
21/12/06 03:06
Birsen Şahin dedi ki…
Tahmin edemeyeceğin kadar üzüldüm. İnsan nasıl bir canlıya kıyabiliyor?
Yıllar önce köpeğim öldüğünde de benzeri acı yaşamıştım.
Onlar çaresiz, bize muhtaç varlıklar onları yabandan alıkoyup, evcilleştirdiğimiz için. Eğer evcilleştirmeseydik, bu denli bize muhtaç kalmazlardı. Hem evcilleştirdik binlerce yıldır bize dost, bize oyuncak olsunlar diye, sonra da acımadan öldürüyoruz. Yavrularımıza kıyamıyorsak, bir yavru gibi insanoğlunun binlerce yıl içerisinde evcilleştirdiklerine nasıl kıyabiliyoruz? Anlayamıyorum bunu.
Huzur içinde uyusun.
26/12/06 02:33
cansu dedi ki…
çok üzüldüm cnm.. katiller..
bzim de sitenin köpegini yine sitede fino köpek besleyen bi kokoş öldürmüştü.. kendi köpegine saldırıyor(!)diye.. kıymanin içine cam parçaları koymuşş ama allah onu bir ters düz ettiki sorma..
cnm umarım tekrar yaşamazsın.. bırak boşver yandaki komşuyu da..
27/12/06 10:14
yagmur damlasi dedi ki…
Birsen Hanım,sağolun.hoşgeldiniz ayrıca.
Bir cana insan nasıl kıyar benim de aklım almıyor zaten.
eepeyy oldu,ben sizin oraya yorum bırakalı.:)
hiç gelmiyeceksiniz sanmıştım.:(
28/12/06 04:15
yagmur damlasi dedi ki…
Cansu’m korkunç ya. kelimenin tam anlamı ile korkunç.
o kadının başına neler geldi,bir ara anlat merak ettim:
28/12/06 04:16
Menapoz Abla dedi ki…
çok üzüldüm:(
27/1/07 13:43