19 Ağustos 2007 Pazar

Mışıl mışıl

(Bu yazının asıl tarihi:19 Mayıs 2007)



Ben Yaman Benek beyin, babasının kucağındaki deriiiin uyku pozlarını koyayım istediim. :) Ne yapayım dayanamadııım..:)



Ya bu Kleopatra yatışına ne demeli? :)

2 yorum:

paticikler dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticikler dedi ki...

16 Yorum
————————–
Ece dedi ki…
Çok şekeeeeeeeeeeeeeeer:))
Ben buradan çıkamaz oldum:)
Kedi sevgimi bilenler biliyor ama bunlar bir başka şekerler..
Allah nasip ederse kesinlikle bir sürü kedim olacak:)
sevgiler..
19/5/07 18:57
ben dedim ki…
Ece hanım,yine hoşgeldiniz.:)
Ama merak ettim,siz yazdığım cevapları okuyormusunuz?
Alt yazıda size uzun bir cevap yazdım.
sadece resimlere bakmayın lütfen.
19/5/07 22:01
fikriminincegülü dedi ki…
Bunları gördü.. iyice çıldırdı seninki.:) Hakikaten çok sevimli bu kedicik.:)
19/5/07 23:24
Boncukçu dedi ki…
Bu tam yemelik olmuş. Göbişine dalacaksın, (ellerin anında nasibini alacak minik tırnaklardan ama değer) :))
Bu kadar minikken bu denli rahat yatması da ayrı konu tabii. Kendini ne kadar güvende hissediyor baksanıza.
21/5/07 08:29
ben dedim ki…
İncegülüm zaten yazıya ekleyecektim, hala tav olmadın mı diye sana soracaktım.:)
21/5/07 10:47
ben dedim ki…
Boncukcum zaten ben bir yandan resim çekerken,eşim de ” bak bu rahatlık tam güvenin işareti” diyordu.:)
21/5/07 10:48
—OPTiO— dedi ki…
yagmur ablam…ecenin blogunda yilin blogu secilmissin :))))söyliyim dedim…
ece benim canim…ececim..sen kedileri biliyorum cok seviyosun..ama yagmur ablanin kedilerinden biri benim :))
di mi yagmur ablam :)))
yagmur ablam…mail attim geldi mi ki sana ??…neyse konusurz…öptüpm kocaman..bu arada diger islem tmm hehhe.anladin senn…
23/5/07 19:29
—OPTiO— dedi ki…
bu arada muthis cikmislar yine
23/5/07 19:30
ben dedim ki…
Optiom, hemde en tatlı kedim sensin
Evet Ece kızım öyle dedi.:)
24/5/07 11:55
ben dedim ki…
evet hanımlar Lulu 4 tane doğurdu.
25/5/07 21:04
candan dedi ki…
nasıl bakılacak bunlar yau?! yazık, günah bacıma.. Allah yardımcın olsun canım be. bu LULU HANIM da ” Allah rızkını verir ” diyenlerden herhal. :)) yavrim bi git kısırlaştır şunu gaari..
26/5/07 16:50
Boncukçu dedi ki…
Çok güzeller.
Valla Maydanoz’un bebişleri yoğrulma kıvamına gelmişler. Gözleri akan miniklerden arkadaki çok güzell.
Yalnızca yemek vererek hayvan beslediğini sanan epeyce insan varken verdiğiniz emeğe hayran olmamak mümkün değil
31/5/07 08:03
ben dedim ki…
gördüm canım burayı da.:)
31/5/07 14:03
renkler dedi ki…
Ah o ilk resimde maviş gözler ile bakan griye bayıldım! Çok şekerler. Yerim onları ben.
Bu arada aklıma birşey geldi, onu anlatayım: İki sene önce Deniz otobüsü ile gidip geliyorduk. Bir kedi yavrulamıştı, her gün geçerken onları seviyor, mama filan veriyorduk. Anne gri beyaz bir kedi idi ve yavruları da aynı kendi gibiydi. Sadece biri simsiyahtı. Gün geçtikçe gri olanlar, yani birbirinin aynı olanlar kendi aralarında oynarken siyah olanı dışladıklarını farkettik. Siyah olan hep yalnız veya annesinin yanındaydı. Annesi onu çok seviyordu ama, hiç ayırmıyordu…
4/6/07 13:37
Ece dedi ki…
Şu Kleopatra yatışına nazar değdi
kesin:(
Tatlım benim ya:(
İnşallah iyi olsun kısa zamanda ..
6/6/07 15:23
ben dedim ki…
Ece’cim,bence de. Ne yapsam,kaldırsam mı ki bu resmi?:(