19 Ağustos 2007 Pazar

KÜÇÜK MUCİZE

Bu yazının asıl tarihi:15 Mart 2007)
Allah'ım evde küçücük bir mucize var.:)
Akşam uyuyordu, hafif dokundum. O ufacık, tefecik canlı bir gerindi, bir gerindi.
Minicik ve herşeyi tam.Ağladım ve Allah'ımın büyüklüğüne bir kez daha iman ettim.
Yaratma ile ilgili ayetleri dayanamadım,buraya koyuyorum.:)
"Ey insanlar!Biz sizi bir erkekle bir dişiden yarattık"(Hucurat suresi:13)"İbret alasınız diye herşeyi çift çift yarattık"(Zâriyat:49)
"Rahimlerde sizi dilediği gibi şekillendiren odur"
(Âl-i İmran Suresi:6)
"Sonra sizi bir bebek olarak çıkarırız"(Hacc Suresi:5)
"Sizin yaradılışınız da ve yeryüzünde yaydığı canlılar da,kesin olarak inanan kimseler için ibretler vardır"(Casiye Suresi:4)


"Ne bakıyorsunuz?
Bacaklarımda
sonra tüy çıkacak,
haberiniz yok sizin?
ooy,ooy,ooy,
Dokunmayın keyfimize :)



Ben annemin
karnında da böyle
yatıyordum yahu!





Hii! dışarıdan
bir ses geldi!










Amaaan neyse!
Yağmur anne
halleder
nasıl olsa!








Yağmur derki:
"kız çek patini!
boğacan çocuğu!"









Lulu derki:
"hayıııır,hayııır.
Ben boğarmıyım
hiç bebemi?"





Lulu:
"aman al işte
çektim patimi!






Lulu:
"Aman sen
benim işime
fazla karışma bakayım!"

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

29 Yorum -
fikriminincegülü dedi ki…
Canım benim ya, Lulu anne.. Nasıl da sarılmış yavruya. Oy oy. İnşaallah sağlıkla büyür.
Öptüm canım.
16/3/07 09:44
CeRkeS KıZı dedi ki…
ya gözlerim doldu..inanılmaz birşey bu..her canlının sıgınmaya ihtiyacı vardır işte..yavaş yavaş hevesleniyom mu nee maşallah diyorum..kocamannnn tediiiiiii olsun inşallah daha iyisindir ..öperim ablacım..
16/3/07 10:28
yagmur damlasi dedi ki…
Ay hanımlar,biraz önce camdan bahçedeki büyük siyah beyaz erkek kediyi gördüm.:)
“gel çocuğuna sahip çık” diye bağırdım.:P
16/3/07 11:28
renkler dedi ki…
Çok şirin, aklıma kedimin bebekliği geldi Gerçi kedim oğluş doğunca bunalıma girdiği için ağabeyim tarafından alındı ama onu hala seviyorum. Daha 1 haftalık bile değildi onu gördüpümde fare kadar birşeydi. Çok tatlıydı. Beyaz bir Ankara kedisiydi. Sonra benden çok annemin kedisi gibi olup onun karakterini almıştı. Ben kedilerin sahipleri karakterini aldığına inanırım.
16/3/07 16:55
Zehra dedi ki…
allahım süpperrlerr ve mükemmel yorum yazmışsın bayıldım ccanımm ablacımm :)) öperim seni kocaman kocaamann :))akşam akşam ii geldin herzmanki gibi :))
16/3/07 18:49
Kubi$ dedi ki…
ayyy çok tatlılarr yaww bunnar… minicukkk bişiii bu yawrii.. büyüyünce bana versene onuu Saliha sultannn
öpüom seniii..
bu arada söylemeden gitmiim.. resimler de çok hoş olmuşşş
16/3/07 21:25
yagmur damlasi dedi ki…
Renklerim, artık oğlun büyüdü.:)yine kedi alabilirsin.:)
zaten tavsiye ediyorum.:)
Ve evet karakter konusunda çok haklısın.:)
16/3/07 23:19
yagmur damlasi dedi ki…
Zehra’m canım benim.sen de bana çok iyi geliyorsun.:)
hangi yorumu diyorsun? şu senin 2 yorum üstündeki babayı çağırmamımı?
16/3/07 23:21
yagmur damlasi dedi ki…
Kübra’cım tamam ev buldum yavruya.:) caymak yok ama.:P
16/3/07 23:22
cadı dedi ki…
Yine döktürmüşsün yaa, maşallah ne şeker gözüküyorlar böyle! Ben küçükken böyle yavru bi kedi camdan odama gelip, benimle aynı yastığa yatmıştı, sabah sabah elimi atınca tüyleri elime gelmiş ve çığlık çığlığa ben bi tarafa kedi bi tarafa kaçışmıştık:))) Biliyormusun Gürcistan’da neredeyse hiç kedi yok, yada ben rastlamadım! O yüzden çok rahatım:P
17/3/07 13:57
yagmur damlasi dedi ki…
Cadıcım…Pis gürcüler işte! ne diyeyim?:P
18/3/07 11:28
Nenoni dedi ki…
Ayy çookk tatlı yaa.Severim ben onuu.
18/3/07 23:12
sedencik dedi ki…
maşallah …çok çok güzel,benim yerime öpün onları ne olur :)) sevgili yağmurdamlası …şu hayatta sıkılmadan saatlerce oturup seyrettiğim yada oynadığım hatta beni en çok güldüren canlılardır,yavru kediler
sağlıkla ve sevgiyle…
18/3/07 23:55
endiseliperi dedi ki…
saliha hanım, gerçekten de çok şekerler. sadece 1 tane mi yavrusu oldu saliha hanım? ilk doğumda kaç tane yavru olur? eğer 1 tane olacaksa, tina’nın da bebek sahibi olmasını düşünebiliriz. ben de bir seferinde eve saklanıp, yatağımın içinde doğum yapan bir sokak kedisinin doğum yapmasına yardım etmiştim. sonra da bir süre bizde kaldılar. büyüdükten sonra da (bahçeliydi ev) hepsi bahçede yaşadı.
19/3/07 12:38
yagmur damlasi dedi ki…
Nenoni gel sev.:)
20/3/07 11:13
yagmur damlasi dedi ki…
Seden hanımcım biri iki gün içinde öldü malesef . severim ben hem nasıl,siz merak etmeyin.:)
20/3/07 11:14
yagmur damlasi dedi ki…
Peri hanımcım o hiç belli olmuyor.:(
bunun da 3 doğurduğunu sanıyorum.
Yağmur damlasında anlattım.Maydanoz kocaya kaçınca yer gök,bahçe erkek kedi doldu ya.
sanırım birini kaptırdı maalesef.(bu sadece tahmin ama görmedim.rüyamda o gece 3 gördüm.)
eve 2 yavru soktu çok gergindi,sinirli idi.sanırım aşırı koruma derdine birini de havasızlıktan öldürdü diye tahmin ediyorum.:(
ama göbek kordonu filan duruyordu,hiç emmemiş gibiydi ölen. bu sağ kalanın ise kocaman tok karnı vardı.:) ve kordonu düşmüştü.:)
bir alt yazıda 2 bebeyle resimleri var.:)
ayrıca bakkalımın kızı ilk doğumda 5 doğurdu geçen sene.bugünlerde yine doğuracak o da.:)
Ama belli olmuyor işte. ev kızları daha narin doğuruyorlar sanırım.
ay bir ara burada “belgesel ciddi bir iştir” diye maydanozun maceralarını anlatacağım.Allah’ım hem çağırdı çağırdı,sonra da paraladı bütün herifleri!
işin doğrusu hamile kaldığından da şüpheliyiz biraz.:)
20/3/07 11:24
fikriminincegülü dedi ki…
yağmur teyzecim . resimler çok güzelmiş. bende anneme sarılıyorum böyle Bigün ben sizin bahçeye gelip kedileri sevebilirmiyim.
ellerinden öperim mini
20/3/07 20:03
oben dedi ki…
amaniiiişşş oyyyy oyyyy pişipişiler çoookkk şekerler :))ihihi miv miv kıyamam yaw ben hepşine kucak dolusu mucucuklar hehe:))
20/3/07 22:07
yagmur damlasi dedi ki…
Minicim gel sev tabi,bende seni severim ne güzel.:)
21/3/07 13:58
yagmur damlasi dedi ki…
Oben hoşgeldin.:) öperim bende senin yerine.:)
21/3/07 13:58
Boncukçu dedi ki…
Çokk güzeller
Minnoşu keşke hemen ameliyat ettirmeseydim ama, ben pinpirikli kadın yazık edecektim hem kendime hem onlara.
Sağlıkla büyüsünler.
21/3/07 15:33
yagmur damlasi dedi ki…
Boncukcum sağol canım.:)
anne kendisi bakardı diyeceğim sna ama,neyse apartmanda zor tabi:)
24/3/07 17:27
metin-thePoor dedi ki…
Saliha Hanım,
Doğum gününüz kutlu olsun. Yaşam sevinci hiç eksik olmasın sofranızdan, ruhunuzdan, gönlünüzden.
Lulu Hanım’a gelince… Onu da kutluyorum. Annelik ne de yakışmış maşallah!
26/3/07 13:19
yagmur damlasi dedi ki…
Metin Bey çok teşekkür ederim. sağolun ,ne güzel sözler bunlar.
Ve evet Lulu harika bir annedir.
http://yagmur-damlasi.blogspot.com/2007/03/ordanburdan.html
Bakın burada süt bebeleriyle resmi var
26/3/07 18:17