19 Ağustos 2007 Pazar

İşte geldik,burdayız.:)

(Bu yazının asıl tarihi:30 Mayıs 2007)

Bebelerin raporunu verelim artık değil mi? :)
Bunlar Maydanoz hanımın çocukları.
Tosuncuk gibi maşallah.
Kızım güzel bakıyor bebelerine.:)
Bir de evlenmek istiyorum demese arada.
Tam olacak. :(


Ama Julia cephesinde işler aynı değil. Bir kere maalesef Julia tekrar evlendi.
Daha önce dediğim gibi Julia ve Zıpzıp iki kardeş olarak çocukları beraber emziriyorlar. Ama bu iki anne, nedense hiç bir kedi de görmediğim şekilde pasaklı kızlardır. Yavruları da yeteri kadar temizlemiyorlar herhalde. Bebelerin gözleri sürekli akmaktan ve oluşan çapaktan açılamamış vaziyette.

Halbuki bu bebeler Maydanoz'unkilerden sadece bir gün sonra doğdu. Her gün bir kaç kere eve alıp,gözlerini ilk önce temizliyor,sonra ilaç damlatıyoruz.Bu resimde ilaçlama sonrası kuruması için beklerken. Anneleri belki ilacı yalayıp etkisini yok ederler diye. Bir sonraki sefere kadar gözler yine kapanıyor. :(
EDİT: Bu yazının ertesi sabahı gözleri açıldı bebelerin. Tedaviye cevap verdiler yani. :)

Sıra geldi Lulu'nun 25 Mayıs cuma günü doğan yeni bebelerine.:)



Bu resimler pazar günü çekildi.
İki günlükler yani.:)

Ve yine Lulu Hanım

sokaktan gelen her sesi tehlike zannediyor. :(



Bu resim ise ... ah aah. Tam doğum sonrası yorgun düşüp yatan kızm Lulu'cum. Daha örtüsünü filan değiştirmeden yani.İnsanın içi dayanmıyor değil mi?
Ön planda ise olanlara akıl erdiremeyerek uyuyakalan Yaman Benek.:)
Ya Lulu -son-u yerken filan, benim içim kalktı. Koyayım mı videosunu,hı? :P

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

25 yorum
——————————
Anonymous dedi ki…
cook guzelleeerrr Allah kolaylik versin
saygilar
catlakmisir
30/5/07 22:25
Ece dedi ki…
Yaradanını seveyim:)
Çok güzeller Saliha abla..
Gözleri de maviş maviş..
Yaman Benek de gamsız :))
sevgilerimle
31/5/07 04:12
Köşenin Delisi dedi ki…
Ne kadar güzel bu kadar çok kediciğe sahip çıkıp bakmanız. Bayılıyorum koyduğunuz resimlere!! Öylesine hayranım ki bu kedi denen mahlukatlara, her kedi resmi gördüğümde dişlerimi sıkıp yanaklarımı ısırıp tuhaf tuhaf sesler çıkarıyorum :)) Ne şanslılar sizin gibi bir anneleri olduğu için. Sevgiler.
31/5/07 07:31
Kubi$ dedi ki…
ayy sevimlilere bak..
şimdi 2 günde bu yavrularda kocaman olur, sonra onlarda doğurur, doğurur :))
Allah yardımcın olsun Saliha abla..
31/5/07 07:46
Nenoni dedi ki…
Ayy çokk tatlılaar,hele öndeki kameraya ööyyle bakanı yerim been.
31/5/07 08:15
Boncukçu dedi ki…
Yerim onları bennn. Maydanozun bebişleri tam yoğurma kıvamındalar. Öndekinin gösleri ne güsel, sankim arkadaki de bizim innoş gibi beyazı bol afilli bir tekir olacak :).
Sadece yemek vermekle hayvan beslediğini sanan insanlar keşke okusalar verdiğiniz emekleri.
Sevgiyle
31/5/07 10:27
fikriminincegülü dedi ki…
Maydonos hanımın bebeleri çok sevimli.:) O kameraya cin cin bakana bittim ben.:)
Kız, neyi yerken için kalktı anlayamadım. Yayınlasana da bir anlayalım.:)Lulu’m korumacı anne biliyorsun. O öyle ne yapalım. Biz onu öyle seviyoruz.:)
Öteki pasaklı anaya da söyleyiver, iyi baksın bebelere.. öyle doğurmakla ana olunmuyor.:))
Allah yardımcın olsun. Sevgi pıtırcığım benim. Bunlar hakikaten ciddi emek ve sevgi isteyen işler.)
31/5/07 11:17
ben dedim ki…
Çatlakmısır’ım…evet o duaya çok ihtiyacım var.:)
31/5/07 12:12
ben dedim ki…
Ece’cim… ya hem nasıl seveyim ve kurban olayım ah ah.:)
Yaman Benek gamsız değiil,şaşkın zaten iki gün sonra hasta oldu.anlatacağım bilahare.
31/5/07 12:14
ben dedim ki…
Köşenin delisi… hoşgeldiniz,teşekkürler.:)
Eşim veteriner olduğu için böyle güzel bakılıyorlar.:)
Ama ya,söylemeden edemiyeceğim,nolur kusuruma bakmayın.:(
Herkese yaşam hakkı ,bu dünyadaki imtihan şansı sadece bir kere veriliyor. Biliyorsunuz değilmi? “İnanmak istiyorum” sözünden ben bildiğiniz anlamını çıkarttım.
Ne olur tekrar özür dilerim.Söylemek zorundaydım.sizin orada ukalalık etmek istemedim.:(
31/5/07 12:17
ben dedim ki…
Evet Kubiş,ama bizde ağırlık hep erkekte.:)
kedi anaları düşünsün.:)
ama duaya her zaman ihtiyacım varbak.:)
31/5/07 12:18
ben dedim ki…
Nenoni..demin senin yerine de mıncıkladım onu. hiç sesi çıkmıyor.:)
31/5/07 12:19
ben dedim ki…
Boncukcum… biliyorsun eşim sayesinde.Onun için övgüleri onun adına kabul ediyorum.:)
Ve bu sabah ilaç için onları almaya girdiğimde 3 nün de gözleri açıktıııı..)
Çok şükür Rabbime. Hemen eşime telefon açıp müjdeledim. Tabi tedavi devam.:)
31/5/07 12:21
ben dedim ki…
İncegülüm canım benim,zaten mikroplar yavrulara annelerinden değil,Zıpzıp teyzelerinden geçiyor.akşama esas iğneyi zıpzıp yiyecek.cooz diye,antibiyotik yapacağız.o hiç girmese sorun olmayacak ama.:(
O son denen bir şey var ya canım hani bebeği besleyen kese mi neyse. bizm doğumlarda da oluyorya,ay plasenta sanırım. Tom Cruis da yedi ya,kendi bebeğininkini.bööğ.
O Lulu’ya mahsus değil. onu bütün kediler yiyor. ama Zıpzıp birininkini yememiş diye resim koymuştum ya şurada. heh o kırmızı şey işte.
neyse gel bebeleri sevmeye.:)
31/5/07 12:30
Köşenin Delisi dedi ki…
Tekrar merhaba,
Ben anlayamadım bana yazdığınız cevabı. Nerede “inanmak istiyorum” demişim ben?? Neden bahsediyoruz? Bi noktayı kaçırıyorum galiba ama nedir bilemedim??? Demişsiniz ki:
“”İnanmak istiyorum” sözünden ben bildiğiniz anlamını çıkarttım.
Ne olur tekrar özür dilerim.Söylemek zorundaydım.sizin orada ukalalık etmek istemedim.:(”
1)İnanmak istiyorum’u nerede demişim??
2)neyi bildiğim anlamını çıkarttınız?
3) “Benim orada” derken?? Bloguma mı yorum bıraktınız da ben görmedim??
4) Hangi ukalalık?
Ya ben cidden anlamadım, kusura bakmayın, bi açıklayıverirseniz…
31/5/07 23:46
Köşenin Delisi dedi ki…
Haaaaa, şimdi baktım da, blogumda “önceki hayatında kedi olduğuna inanmak isteyen” demişim,onu mu kastettiniz acaba? Yok, alınıp bozulmam ben merak etmeyin, ama herkesin inancı kendine diye düşünüyorum. Tek bir inanç sistemi yok dünyada biliyorsunuz Sevgiler.
31/5/07 23:49
elif dedi ki…
masaallah ya o ilk fotodaki acik renkli kedicigini burnunu isiririm ben ya :))
Allah kolaylik versin Saliha hanim
1/6/07 15:59
—OPTiO— dedi ki…
yagmur ablam…bitanecik ablam benim..hepsi öyle güzeller ki….kiyamam yaa….
sende meleksin kesinlikle…..varya mekanin cennet bence :)) insallah yani..ama bence öyle
kedilerin gözlerine cok uzuldum..ama zamanla gecer di mi..kiyamam ya seni kocaman öpüyorum ablacim….kendine iyi bak.
2/6/07 21:55
sedencik dedi ki…
bayıldım hepsine…en tatlısı bu…diyemiyorum bile,harikasınız Saliha hanım…nasıl özendim ve nasıl huzurlu ayrılıyorum sayfanızdan anlatamam…
rica etsem ,benim için öpermisiniz.. ama hepsini ayrı ayrı
sağlık ve sevgiyle…
3/6/07 22:35
ben dedim ki…
Köşenin delisi.:) beni anladığınız için teşekkür ederim.:)
Elif’cim…:) ısırmaaa,öp.:)
Optim yaa…:$ utandırma beniii.ama kedi bebler iyi artık çok şükür.:)
Seden Hanımcım… asıl siz harika ve tatlısınız.Sizin için öpmeye başladım bebeleri.:)
4/6/07 12:31
renkler dedi ki…
Yağmurumcum, ben buraya yorum bırakmıştım ya yokolmuş, ya da burakamamışım, ya da bunuyorum.
4/6/07 17:56
OZAY dedi ki…
Bu kadar kedıyı gorunce yorum bırakmadan geçemedım bendede bır sıyam var.Kedılerı çok sevıyorum artık sık sık gelır bakarım onlara.Guzel bır hafta dılegıyle..
5/6/07 01:16
ben dedim ki…
renklercim…bizde 3 annede de birer tane kara kedi var..)
alt yazıya yazmışsın yorumu ben cevabı buraya yazdım:)
Ozay…Hoşgeldiniz,her zaman beklerim.:)
5/6/07 14:27
elif dedi ki…
banane ya isiricam iste , acitmam ben :))
6/6/07 12:33
ben dedim ki…
acıtmazsan kabul.:)
6/6/07 22:25