19 Ağustos 2007 Pazar

Fosforlu Hatun Lulu

(Bu yazının asıl tarihi: 29 Mart 2007)

Heeeyyt Lulu hatundaki fosforik cazibeye bir bakın hele.:)

(dijital zoomla uzaktan çektim.)

Tabi dayanamadı adamcıklar bu cazibeye ağacın dalının ucunda kıstırdılar kızımı.:)
Yoksa "bir bebek bana az geldi" diye Lulu'mu onları çağırdı diyorsunuz ?
İftira ediyorsunuz kızıma be yaav. :P :)
Pek görünmüyor ,onun için önceki bebeğin babası siyah beyaz beyi daire içine aldım.:)

Bebek mi nasıl?
İşte böyle bu dünkü hali.:)
Boynubükük abisi ziyaret etti onu.
Lulu hanımda çok mutlu oldu.
Sıkıysa Maydanoz hanım yaklaşsın bir öyle.
Paramparça eder vallahi. :(

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

6 Yorum -
fikriminincegülü dedi ki…
Anam anam diyim ben sana, kız bu heriflerin hepücüüü bizim lulu kızın peşinde dimi şimdi? Zati ilk resimde görülüyo bacım, hatunda cazibe, gözlerden fışkırtmış kendini. o kadar yani.:) Şeker onlar şeker.:))
Ben bu resimleri gösteriyim miniciime bu akşam.:)
29/3/07 14:49
yagmur damlasi dedi ki…
Göster bacım göster.:)
30/3/07 09:23
mayonez dedi ki…
4 kedi peşinde hahah:)))cazibeye bak allahım yaa:)) nazlı kedicik cilveli şey:)
bebek çok şirinmiş.insanı hayata bağlıyor bu küçük minnoşlar
30/3/07 14:40
elif dedi ki…
boynu bukuk dayiyi sevsinler, canim ya..
lulu da az degilmis yani , 4u 1 yerde :))
3/4/07 16:55
yagmur damlasi dedi ki…
Elif’cim sen Boynubüküğümü çok sevdin.:)
Ne diyorsun aslında beşi-altısı biryerde de,orada o kadarı var.:)
4/4/07 02:30
elif dedi ki…
ben de mazlum ve mazlum gibi goruneni sevme ve kollama duygusu asiri gelismis.. napiyim ama cok tatli boynubukugunuz, masaallah..
4/4/07 08:15