19 Ağustos 2007 Pazar

Dua bekliyoruz.:(

( Bu yazının asıl tarihi:5 Haziran 2007)
Dua istiyoruz, çünkü Yaman Benek çok hasta. Alt yazıdaki yeşil peluşta; Lulu'nun 2 günlük yavrularının resmini çektiğimiz gündü. (27 mayıs) Lulu birden yerinden kalktı, çok kesin ve kararlı adımlarla ( ki arada yapar bunu, ürkütür beni. Bu nereye gidiyor diye şaşkın izlerim) Yaman Beneğin yanına geldi. Onu yaladı ve emzirdi. Doğumdan sonraki 2 gün boyunca ikisi de, birbirlerine yanaşmamışlardı.

Biz de sevindik. "Onunla da ilgileniyor, ne muhteşem anne" dedik. Meğer hasta oluyormuş bizim ufaklık, onu hissetmiş. Ateşlendi. Ve özellikle boğazını ve karnını hep yaladı. Ama kusma ya da öksürük filan yok.

Onu takip eden günler boyunca bunu hep tekrar etti. Gece bile 3 sefer gelip gelip emzirdi. Fakat dünden beri artık emzirmiyor.

Ben annesinin doğumundan sonra depresyona girdiğini düşünüyorum. Eşim de artık katıldı bu fikrime. Tedavi için epey uğraştı ama bir cevap alamadık maalesef. Durum ciddi. Sadece çok az süt içiyor kaptan. Biraz da su. Arada bahçeye çıkmak istiyor,gidiyor güneşe sıcağa, toprağa yatıyor. Biraz sonra da içeri girmek istiyor. Evde de bana yakın, ya da omuzumda yatıyor.

Artık vücut ısısı çok düştü. Yerinden kalkınca bağırıyor, tuvalete giderken bağırıyor, tavuğunu yiyemiyor bağırıyor. Bugün hep sarılıp ağladım "ne oluur gitme" diye.

Lütfen çok dua edin. Gözlerin de ki şu acı dolu bakışa dayanamıyorum.
Not: Bu akşam ise Lulu, diğer bebekleri koltuğun üstüne onun yanına taşıdı.Bu kız bizi şaşırtmaktan hiç vazgeçmiyecek. Diğer bütün kızları "anneliği tattılar tamam artık" diye kısırlaştırabilirim. Ama bunu sanırım Lulu'ya yapamayacağım.

2 yorum:

paticanlar dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticanlar dedi ki...

25 Yorum -
Köşenin Delisi dedi ki…
Çok üzüldüm gerçekten :(( Umarım hemencecik iyileşir yavrucuk. Yazınızı okuyunca ilk kedim Nazlı’nın oğlu olan Boncuk’umun bebekken nasıl hasta olduğu geldi aklıma… minicik poposunu kalorifere dayamış, tirtir titreyerek oturmuştu bütün gece. İlaç falan vermiştik, iyileşmişti. Zaten eşiniz veteriner diye hatırlıyorum, eminim elinden geleni yapmıştı o da. Siz umudunuzu yitirmeyin nolur. Hem eşinizin bilgisi hem sizin ilgi ve şefkatiniz çok iyi gelecektir yavrucağa. En iyi dileklerim sizinle…
5/6/07 23:21
ben dedim ki…
Ah umarım bütün güzel dilekler hürmetine yavruma şifa ihsan etsin Rabbim.
Bazen umutlanıyorum,bazen se…10 gündür hasta,iyice eridi.:(
Evet herkesten dua istiyorum işte.
Ve çok çok teşekkür ederim.
5/6/07 23:37
fatma dedi ki…
Allahım iyilik verir inşallah!
Sizi çok iyi anlıyorum. Bu güzeller artık sıradan kedi değil, canımızın bir parçası oluyor….
Fatma
5/6/07 23:43
candan dedi ki…
kedilerin dünyâsı başka türlü be Sâlihacım. gitmek istiyorsa, gidecektir. Lulu anlamıştır onu da.. ne diyeyim canım, Allah şifâ versin inşallah. beni merak etme, sâdece çok yorgunum ama iyiyim. gâlibâ..
6/6/07 00:37
sedencik dedi ki…
sevgili Saliha hanım…
sayfamdaki yorumunuzu ancak görebildim…nasıl üzüldüğümü anlatamam…
tüm kalbimle biran önce iyileşmesini diliyorum…Allah şifa versin inşallah…
umutsuz olmayın ne olur…
beni düşünün,biliyorsunuz lolipopun hangi durumda olupda tedavi gördüğünü…
eşiniz veteriner olduğu için fazla bir şey söylemek istemiyorum,daha doğrusu alanım olmayan konularda yazmak istemiyorum…eminim eşiniz gereken herşeyi yapmıştır…
yinede sözkonusu olay bir ”can ”olduğu için…izninizle 1-2 hatırlatma yapayım…
kan tahlili ile teşhis ve tedavi kolaylaşabilir…biraz canları yanıyor tabii ama 2-3 dakika içinde bitiyor işlem…
eğer tahlil yapıldı ise…
yaman beneğe yardımcı olmak tutunmasını sağlamak adına zorlayarak mama yedirmenizi -haddim olmayarak-öneririm…
bunun içinde ”a/d” mamayı ki bu yoğun bakım maması olarak geçiyor , çok az sulandırıp enjektöre çekerek verebilirsiniz…ihtiyacı olan tüm besini alıcaktır bu mamadan…
tekrar Allahtan şifa diliyorum…çok çok geçmiş olsun…inşallah iyi haberlerinizi alırız…sevgiyle…
6/6/07 02:43
Ece dedi ki…
:((
nazarımız mı değdi ki Saliha abla..
içim bi tuhaf oldu ya:((
canım benim:(
İnşallah en kısa zamanda iyi olur yavrucak..
Dua edicem , söz..
öperim onu sevgiyle..:((
6/6/07 03:01
—OPTiO— dedi ki…
ayy kiyamam yaa..yagmur ablam dilerim cabucak iyilesirr….cok üzüldüm :((( benim icin bi öpp…onun icin dualar edicem simdi..insallah iyi olur….
luluyuda öpüyorum..iyi anne o …yaa :(((iyi olsun sende aglama yagmur ablam ne olur
6/6/07 04:00
Kubi$ dedi ki…
ayy canım yaa.. :(((
inşallah biran önce iyileşir..
6/6/07 06:09
Nenoni dedi ki…
Canım yaa çok üzüldüm inşallah birşey olmaz.
6/6/07 08:55
Köşenin Delisi dedi ki…
Bugün nasıl kedicik ?? :((
6/6/07 10:54
ben dedim ki…
Tatlı arkadaşlarım. Duaların hürmetine inşallah sanki düne göre biraz hareketlenmiş gibi. Dün bütün gün yatmıştı çünkü. O yüzden iyice umutsuzlanmıştım.
Ece’cim…nazar dualarını okuduk ona zaten.
Seden Hanımcım… Allah’ım razı olsun. Yoo, eşim de ben de her türlü fikre ve yardıma açığız. O bakımdan hiç sıkılmayın.eşim bana antibiyotikle iyileşmeyen viral hastalık dedi kısaca.
O yaşam -serumu gibi diyeyim- sıvısını bana evde hazırladı. Onu ne zorla veriyorum bir bilseniz. zaten bir parça gayreti varsa o sayede var.
Hepinizden Allah’ım razı olsun. Lütfen,dularınızı hala bekliyorum.Sevgilerimle.
6/6/07 12:17
elif dedi ki…
of tuylerim diken diken oldu. lulu’ya hep hayran olmusumdur zaten okuyunca biraz daha artti hayranligim.. Allah’tan umut kesilmez benim misket’ime de vet. yasamaz fazla umutlanma demisti,daha 2-3 aylik ya var ya yoktu.. yuruyemiyordu ,vet. atesini olcememisti bile dusunun yani..gunlerce bisey koymamisti agzina ama biz direndik , sarip sarmaladim ve inandim.. simdi 2 seneyi gecti .. Inaniyorum ki iyi olacak ufaklik , sansli ki annesi de yaninda ve lulu gibi bir annesi ve sizin gibi bir cici annesi var :))
guzel haberlerinizi almak dilegi ile..
selam ve sevgiler
6/6/07 12:31
Köşenin Delisi dedi ki…
Oh …çok sevindim birazcık olsun iyi olmasına :))
6/6/07 13:41
Ece dedi ki…
Duaya devam o halde..:(
Şu kıvrılmış yatarken ki hali insanı kahrediyor:(
Saliha abla,
komik gelebilir ama, çörek otu yese faydası olur mu acaba?
Çünkü kursta öğrendik, o kadar faydalı ki..
Ben şu an ezilmiş çörek otunu balla her sabah bir tatlı kaşığı yiyorum..Kedilere de faydası olmaz mı ki? Eşinize sorsanız..
Öğütülmüş olması şart ama..
[çaresizlik ne zor ya:(]
6/6/07 15:18
Boncukçu dedi ki…
Yazık ona, ama annesi umudunu kesse zaten diğer yavrularını yanına taşımazdı değil mi? Mutlak iyileşecek ve hasta günlerinin acsınbı çıkartacaktır. Umarım çabuk gerçekleşir.
Geçmiş olsun.
7/6/07 08:38
ben dedim ki…
Yaman Benek kedicik bugün biraz daha iyi. Duaların hürmetine inşallah.
yeni bir yazı koyup yazacaktım fakat vaktim çok kısıtlı.sizlere buradan bildireyim istedim. hepinize çok çok teşekkür ederim.
Bu sabah Lulu bütün yavruları benim yatağıma taşımış arkama. Yaman Benek’te gelip üstüme yattı. Bir uyandım Lulu’da dahil 6 kedi ile beraber uyuyorum.
(adamceğizim sabah namazından sonra işe gitti tabiii)
Yavrularında (maşallah deyin) gözü dün açıldı.yarın 15 günlük olacaklar ya inşallah.:)
Ece’cim,bugün çörekotu alacağım.
Patiyle kalııın.:)
7/6/07 12:07
elif dedi ki…
oh oh cok sukur insallah daha da iyi olur yaman’imiz
masallaaaahh da diyim
7/6/07 12:11
sedencik dedi ki…
maaşallah :)) nasıl sevindim anlatamam…inşallah tamamen iyileşip toparlayacaktır,yaman benek :))
yavruları yatağa taşıması,müthiş bir güvenin yansıması…
öpüyorum hepsini…
sağlık ve sevgiyle…
7/6/07 12:15
Ece dedi ki…
Şükürler olsun:)
İnşallah yaramazlık yapmaya başlar ve buradan okuruz:))
öperim onu..
muck..
7/6/07 13:56
Köşenin Delisi dedi ki…
Yaşasın!! O kadar sevindim ki, aman nazar değmesin kuzucuğa :))
7/6/07 23:24
—OPTiO— dedi ki…
ayy cok sevindim..iylesiyolar yani..gözlerimi acilmisya …
yatakta uyandignda seni dusundumde..ayy yagmur ablam..kimbilir nasil tatli gorunuyodunuz…öperim senii kocaman cookkk
8/6/07 13:03
OZAY dedi ki…
Ben gelene kadar umarım iyleşmiştir..guzel bır hafta sonu dılıyorum..
9/6/07 16:07
Bekir L. Yildirim dedi ki…
Ah, ah haberi Ece Hanim’dan alsdim ama yaziyi ilk birkac cumleden sonra okuyamadim. Benim yurek artik bunlara dayanamiyor Saliha Hanim. Artik hayvansever gruplarindan gelen dehset hikayeleri, yarali hayvan resimletri vb’ler bir tarafa TV’lerdeki Discovery, NG programlarini dahi seyredemiyorum. Bir de biliyorsunuz bizim nufusa yeni katilan yarinlarinin ne oldugunu bilmeden simdilik zevkten dort kose cete var. Ikisine bir talip cikti; inshaallah “sozde degil Ozde” olur.
Yazinin gerisini okuyamadim dedim yasiyormu diye sormaya korkuyorum. Hayalimde Melek Danny’nin son gunleri canlandi. Allah’tan sifalar diliyorum yavrucak icin yasiyorsa. Allah yardimciniz olsun. Baska yapabilecegim birsey olursa lutfen haberdar ediniz.
Selam, saygi ve muhabbetle
4/7/07 02:48
ben dedim ki…
Bekir Bey çok sağolun.İlginiz için çok teşekkür derim.
O zaman bu soruyu cevapsız bırakayım.:( siz anlarsınız.:(
4/7/07 14:58
Bekir L. Yildirim dedi ki…
Malesef aldim bekledigim kotu haberi daha once de bassagligi dilemek icin ziyarete tesebbus edemedim Siz anlarsiniz bunu eminim.
Basiniz saglosun; Allah sizleri digerlerinin basindan eksik eksik etmesin.
9/7/07 10:36


2. on 02 Aug 2007 at 1:28 pm2 paticikler
Bekir Bey bu yorumunuzu nerede ise bir ay sonra fark ettim. Kusura bakmayın.:(
Benim için de ne güzel dua etmişsiniz öyle.