19 Ağustos 2007 Pazar

BABA


( yazının asıl tarihi:7 kasım 2006)

Mahallede ki bütün kızların kocası,

bütün bebelerin babası COŞKUN NURİ'yi takdimimdir efendim.

Oda salt yemek maksatlı bahçeyi ziyaret eder sık sık.

Lulu ile aşklarının ortak meyvesi oğulları,önüne geçer kafa tutar babasına. Ki zaten kapını önünden hiç ayrılmadan her yemeği ilk önce kaparak,7,5 aylık devlere dönüşmüşlerdir kendileri.

Çinliler görse ağızlarının suyu akar;çünkü çinli bir aileyi bir hafta doyururlar rahat rahat.(Allah muhafaza)

Kısaca sıkı bir rejime ihtiyaç duyarlar küçük beyler.

Neyse konumuza dönelim,bende onlara kızarım:

-Hişt,o sizin babanız ne ayıp,o da yesin!

Bu yeni neslin hiç ebeveynine saygısı kalmadı canım,nolcak halimiz bilmem,dünyanın sonu geldi zaar..

2 yorum:

paticikler dedi ki...

Sayfamı wordpresse taşıma çılgınlığında bulunduğum ve geri dönmek zorunda kaldığım için;
bütün yorumları tek bir çatı altında yazıya ekliyorum.:)

paticikler dedi ki...

5 Yorum -

Anonymous dedi ki…
I ıhh resmi daha önce görmüş tasvip etmiş olsam bile bu pisi ürkütüyor beni!Ben ne zaman hayvan sever olucam?Yaş erdi kemale ama ben hala ısınamadım bu dostlara:-/Vecihe
8/11/06 02:22


yagmur damlasi dedi ki…
güzel kızım o zaten-yazmışım orda-mahallenin efesi,sokağın haydutu…bir tek bizim bahçede sökmüyor artık efelik,mefelik.
Bak sen kardeşimi razı et,ben size ne cici ev kedisi(yavrucuk) vericem göreceksin.
8/11/06 09:49


endiseliperi dedi ki…
Coşkun Nuri, Nuri Alço’ya benzemiyor mu? Çok benziyor!
Kibar haydut:))
10/11/06 13:50

yagmur damlasi dedi ki…
evet tıpkı benziyor zaten.Acaba Coşkun ismi orda fazla mı kalıyor sizce?
gerçi hatırladığım kadarı ile o Coşkun’un da gözleri renkli idi…
10/11/06 14:12


merve dedi ki…
merhaba
kediler çok tatlı ve onlara bakmanız gerçekten çok güzel birşey!!!!!!!!!!
sevgilerle
11/11/06 20:07